Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 12:48 - за каква култура ми говорите
Автор: sharon Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 59864 Коментари: 132 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


предишният ми постинг беше съвсем добронамерен. не съм се заяждала с никой. просто споменах присъствието на един известен певец във фолк заведение и факта, че той определено е харесал нашата музика.
какво получих в замяна? нападки, обиди, включително нецензурни. е, това ли ви е културата, фенове на рамщайн? според мен не разбирате значението на тази дума, още по-малко пък я прилагате. не можете да ми говорите за "село" и "простащина", след като вие сте тези, които обиждат и нямат понятие от обноски. за изисканост дори не говоря - много ще ви дойде.
така и никой не ми отговори с какво съм се отнесла непочтително към вашия идол дио. защото съм го объркала с део ли? е, и? май забравяте, че не харесвам тази музика и за мен въпросният човек просто няма как да бъде звезда. съжалявам, не съм длъжна да го харесвам и вие не можете да ми го натрапвате! дори не бях чувала за него, докато бившето ми гадже не го спомена.
а вие чували ли сте за формация "фаворит"? съмнявам се. да знаете, че много сте изпуснали. те са голям купон.
обръщам специално внимание на един анонимник, който пренаписа постинга ми, но обърна нещата. идеята наистина беше добра, но нямаше как да се избегнат многото неверни подробности. просто няма начин чалгаджийка да хареса метъл .ние обичаме мелодиите, падаме си по чувствата. как тогава да харесаме ония режещи звуци, които не са за нормални уши? освен това е невъзможно която и да била красавица да хареса мъж като споменатия линдеман. не искам да обиждам човека, още повече явно е тръгнал право към нашия отбор, но определено не става за корица на списание. друго са си борис дали и коцето примерно.



Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kakotako - И на мен ми направи впечатление това ...
18.07.2010 13:16
И на мен ми направи впечатление това разминаване между думи и претенции. Едва ли ще те разберат. С радиото не можеш да спориш.
цитирай
2. gogo2208 - "човекът без да подозира, че ...
18.07.2010 13:25
"човекът без да подозира, че неговите фенове се преструват, че уж много мразят тази музика" ??? кой ти го каза това :))) и откъде толкова смелост да вадиш някакви генерални изводи, за музиката. и ако смяташ, че чакам на тебе дами кажеш какво признаваш за музика, много си се объркала. мен ако питаш и пръднята ти може да е музика, ако умееш да я поднесеш. помисли! колкото до статиите (за рамщайн и тази горе) смятам, че гониш брой коментари, гласове и пречее... защото и двете за нищо не стават. не ми опонирай. няма да надскочиш райна ;)
цитирай
3. sharon - 1. kakotako
18.07.2010 13:31
знам, че не могат да разберат. не става само с претенции. трябват и малко факти.
цитирай
4. sharon - 2. gogo2208
18.07.2010 13:34
ти ли ще ми кажеш дали да ти опонирам? райна не мога да надскоча, но феновете на рамщайн - фасулска работа. не съм вадила генерални, а съвсем очевадни изводи.
цитирай
5. gogo2208 - аз не съм фен на рамщайн, фен съм на ...
18.07.2010 13:41
аз не съм фен на рамщайн, фен съм на massive attack, korai orom, manfred mann, incubus, olive, william orbit, gabin, lamb... изпълнители, които до днес, обзалагам се и печеля, не си чувала. мда, не ми опонирай що се отнася до музика, а за райниния нисък интелект, си оспорвай колкото си искаш, там не ти се бъркам. и понеже много се пънеш като глист на лайно и не четеш между редовете: надскачай се с който си искаш и колкото искаш, но когато говориш за музика, и искаш да звучиш правдоподобно, направи така, че да си подплатена, а да не лаеш като прелъстена и изоставена кифла в кенефа, на концерта на илиян ;)
цитирай
6. анонимен - Рамщайн са егати пияниците! Всеки ...
18.07.2010 13:44
Рамщайн са егати пияниците! Всеки може да се убеди сам, че не са наред с главата.
цитирай
7. gogo2208 - нали :))) и са чалгари долни, махни ...
18.07.2010 13:50
нали :))) и са чалгари долни, махни другото, шарон или шарън или шерън (???, зависи от акцента) смята, че са запленени от разплутите мадами в клуба от снимките... а учудените погледи на немците, никой не ги брои за нищо :)))
P.S.: шарон или шарън или шерън от share ли идва :)))
цитирай
8. sharon - 5. gogo2208
18.07.2010 13:52
за първите съм чувала, но и те не ми трябват особено щом разполагам с огромна колекция на "пайнер". а ти още веднъж доказваш, че културата и възпитанието не са проблем на попфолка.
цитирай
9. sharon - 6. анонимен
18.07.2010 13:55
сигурно съжаляват, че по-рано не са се сетили за попфолка, но сега искат да наваксат. още няколко посещения при нас и ще станат бели хора.
цитирай
10. gogo2208 - точно така, попфолка е проблем на ...
18.07.2010 13:58
точно така, попфолка е проблем на културата и възпитанието, драга, не мислех, че толкова лесно ще те оборя :))) сега си проветри стаята, почини си и гледай ведро на нещата ;) все пак какво е една колекция на Йехуди Менухин е просто купчина пластмаса с обложки, сравнена с твоите бройки от пайнер (в почти всяка има полу-гола сесия на изпълнителя с очертана слива или банан), който одавна са придобили двоен и троен платинен статус :)))
наздраве, перхидрол :)
цитирай
11. sharon - 7. gogo2208
18.07.2010 14:01
колко ще шариш за да разбереш, откъде идва?
цитирай
12. gogo2208 - ох, че го мислиииииииииииииш. . . ...
18.07.2010 14:02
ох, че го мислиииииииииииииш... тролчето ми то, отваряй прозореца, бързо, че ти е спешно вече :)))
цитирай
13. rageagainst - sharon
18.07.2010 14:09
Не разбра ли, че повечето от тези, които уж мразят чалгата, всъщност се срамуват от провинциалния си произход и по този начин си мислят, че ще го прикрият. Аз също не съм софиянец, но никога няма да се срамувам от рожденото си място.
цитирай
14. анонимен - Може и да се замислят след този пост. ...
18.07.2010 14:15
Може и да се замислят след този пост. Аз лично съм съгласен с теб - истината не може да се зачеркне.
цитирай
15. sexmania - sharon
18.07.2010 14:33
и аз като теб направих грешката да вляза в блога при условие че навън е такова хубаво време. но сега ще я поправя. излизам защото е пълно с сладури, които не обиждат като каруцари. съветвам те и ти да направиш същото. лято е - време за любов.
цитирай
16. kakotako - Представете си пого в "Биа...
18.07.2010 14:43
Представете си пого в "Биад"! Ужас! Не знам това за танц ли го водят? Обаче в никакъв случай не е красиво.
цитирай
17. анонимен - Абе грозна работа
18.07.2010 14:48
Прави ми впечатление че рокаджиите са доста брутални в изказванията си, само и само да защитят своята музика.

Не се притеснявай, вярвам че драсканиците на непознати хора няма да те засегнат! ;)
цитирай
18. isushristos - Поп-фолкът може да е по приемлив от ...
18.07.2010 14:55
Поп-фолкът може да е по приемлив от метъла като звучене, но в никакъв случай не мога да одобря голотиите. По този въпрос трябва да има драстична промяна. Хора сме, а не животни.
цитирай
19. анонимен - Кой го харесва?
18.07.2010 15:05
Мдааам вие харесвате дебели чичковци :D Коко Динев Ви е идеал :)
цитирай
20. sherif - 19. анонимен
18.07.2010 15:09
А на теб харесва ли ти килия с решетки? Май не ми вярваш, че си под наблюдение?
цитирай
21. анонимен - Кой го харесва?
18.07.2010 16:45
Шериф ни са вкарвай във филми пиле.Пийни си ракийката пусни планетата и псувай живота.
цитирай
22. анонимен - Рамщайн определено имат вид на д...
18.07.2010 17:02
Рамщайн определено имат вид на дърти алкохолици. Същото важи за почти всички представители на този стил. Изглеждат като изпуснати от лудница. Но имайте предвид, че в метъла да си луд е добродетел. Е, друго казват психиатрите, но карай да върви!
цитирай
23. alexiev63 - Аз също съм закърмен с рока, и много от тук блогъри също харесват тази музика, говоренето и писането е от индивида и неговото възпитание и култура!
18.07.2010 17:07
grobarq написа:
Прави ми впечатление че рокаджиите са доста брутални в изказванията си, само и само да защитят своята музика.

Не се притеснявай, вярвам че драсканиците на непознати хора няма да те засегнат! ;)

цитирай
24. godfatheraz - Всяка музика има право да същест...
18.07.2010 17:13
Всяка музика има право да съществува. Важното е да запазим добрия тон. Тези, които обиждат домакинята, създават лошо име на рок феновете, а ние всъщност не сме такива в по-голямата си част.
цитирай
25. sherif - Шериф ни са вкарвай във филми пиле. ...
18.07.2010 17:26
анонимен написа:
Шериф ни са вкарвай във филми пиле.Пийни си ракийката пусни планетата и псувай живота.

Можеш да ми викаш "Най-бързия на запад от Мисисипи", но не и "пиле". Като толкова обичаш ракийката, вземи да черпиш едно!
цитирай
26. malinko69 - ...
18.07.2010 18:05
такааа...защо Рамщайн са били в това заведение????...ами те знаят какви жени ходят там...ЛЕСНИИИИ... това е причината..
цитирай
27. анонимен - такааа. . . защо Рамщайн са били в ...
18.07.2010 18:07
malinko69 написа:
такааа...защо Рамщайн са били в това заведение????...ами те знаят какви жени ходят там...ЛЕСНИИИИ... това е причината..


Ходят да видят как живее туземното население за тва са в тва заведение.Ако идеш в ЮАР няма да идеш в тамошния клон на макдоналдс,а ще идеш да видиш как хапват неграта.Нормално. Шериф ни са нерви :) Смешно е.
цитирай
28. lado - Божеей, ако имах власт, щях да пусна ...
18.07.2010 18:51
Божеей, ако имах власт,щях да пусна в слушалките на чалгарите Симфони екс до дупка, дано се куртулишат.. Приятно ми е ! Шопът Ладо. От Бусманци. Низ оньо край!
Живели!
цитирай
29. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.07.2010 19:27
Скъпа Шарон, от толкова много коментари не си разбрала абсолютно нищо.
Да не споменавам че и сега, както и преди, твърдиш, че само си била оплювана и псувана при толкова други културни коментари....Май четеш избрателно, само което ти оттърва. Далеч ще стигнеш така.
Със здраве.
цитирай
30. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
18.07.2010 19:32
sharon написа:
знам, че не могат да разберат. не става само с претенции. трябват и малко факти.

Тамън де, откога ти го обясняваме. Само с претенциите си доникъде няма стигнеш, щот дотук фактите ти- гола вода. Чешмяна при това.
Доказаха ти го неведнъж в предният пост. Ама ти кат питбул си захапала, че сме некултурни и глупави и с капаците на очите нищо не сакаш да видиш...
цитирай
31. gotzageraskov - Постоянно твърдиш, че всички слушаме чалга ТАЙНО
18.07.2010 19:48
Тайно е, когато никой не разбира, че слушаме. Само че когато гърми от нечий прозорец, от минаващата бавно кола или от някое заведение? В последния случай поне има надежда, че някога работното време ще свърши, а в първите два - чакаш да се насвинят до толкова, че да заспят и да няма кой да пусне за 1024 път най-актуалния в момента кючек.
цитирай
32. анонимен - Ами като ти гледам силикона
18.07.2010 19:49
за каква култура хортуваш?
цитирай
33. анонимен - ААа тва не е ли интернет силикон бре? ...
18.07.2010 19:53
ААа тва не е ли интернет силикон бре? Жена със силикон ша има ли време се занимава с блогове като другите безживотници? Щеше да си лапа чурките и да не и остава време за комп :D Ма такава им е културата на феновете на този световен стил :)
цитирай
34. gogo2208 - за всички, които не знаят :)))
18.07.2010 20:18
ку(у)лтура - да ти го турят готино :)))
цитирай
35. анонимен - http://alfredpacino.wordpress.com/
18.07.2010 21:22
Слушай каквато си пожелаеш музика
Но не забравяй слушалките
Така не пречиш на останалите
цитирай
36. анонимен - хех, нещо назаем ;) http://al...
18.07.2010 22:18
хех, нещо назаем ;)
http://alfredpacino.files.wordpress.com/2010/05/humour2.jpg
цитирай
37. анонимен - До авторката на блога
18.07.2010 22:49
Ако снимката, която си сложила по-горе, е твоя - комплимент!Хубава си.
Ако само се правиш на сексбомба, си достойна за съжаление.
Слушай си просташката чалга и си пиши и занапред все така неграмотно!
Аз слушам класика и рок и съвсем не мисля, че бих могъл да прослушам някога чалга.Разбира се, въпрос на вкус.
Все пак, не само аз, но и много други смятат, че чалгаджийте сте простаци.
цитирай
38. анонимен - Абе може и да не са
19.07.2010 04:29
Абе може и да не са простаци всичките, но все пак остава спорно...
цитирай
39. vmir - Имам чувството, че авторката е расла в гората и е попаднала в градска обстановка по случайно стечение на обстоятелствата.
19.07.2010 09:59
После са й показали набързо за какво служат дрешките и пеенето и са я оставили сама да се оправя, поради ангажираност с други занимания. Дано да не ме лъже чувството, защото обратното значи, че някой иска да утвърждава инфантилизмът и недоразвитостта като неизменни атрибути на живота ни.
:(((
цитирай
40. ivouzunov - Абе що изобщо се занимавате с. . Б...
19.07.2010 10:38
Абе що изобщо се занимавате с .. Блондинката!? ;)) Тя живее на друга "Планета" - канала !! ;)) Не я коментирайте -правите я ..факт !? С чалгаджии не може да се говори.. Не го ли разбирате това !? ;)))
цитирай
41. totoni - Абе, видях в предишния постинг едно ...
19.07.2010 12:03
Абе, видях в предишния постинг едно изказване на авторката от типа колко велики, чувствени и прокламиращи любовта били текстовете на песните на Пайнер. Имаше нещо от сорта на "Продукцията на Пайнер е най-доброто (май беше по-силна думата), което някога е правено". Било за гордост и т.н.
Сега, аз за мелодиите на Пайнер ми е трудно да говоря, защото тези комбинации от по няколко ноти, представляващи песните им, трудно бих могла да нарека музика.
Искам за кажа, че слушам рок. Обичам рок. Но обичам и джаз, обичам испанска музика, обичам "Чамбао", "Вангелис", фламенко, китара и още много, много...
Авторката сигурно не е чувала за музика, различна от чалгата.
Та, за великите текстове ми беше думата...Бърза справка с Гугъл и смятам да постна първите попаднали ми текстове на някои от най-великите им изпълнителки. После ми се ще авторката да ме убеди в гениалността и чувствеността на текстовете. Отново повтарям - няма преднамереност, давам поред първите попаднали ми.
цитирай
42. totoni - №1: Зная как изглеждам отстрани – ...
19.07.2010 12:04
№1:
Зная как изглеждам отстрани – щастлива и с пари
Но как не си личи, че нещо крия!
Крия, че погрешния избрах и как страхлива бях
да бъда с тебе не можах..

Припев:
Но за първи път ми стиска
да зарежа с тебе всичко...
Само още да ме искаш -
Проклета нека съм... (х2)
Ако с теб не съм! (х2)

Питам се с колко ли си бил,
дали те нарани и друга,както аз...
Не ми се вярва!
Аз опитах с него и живях
живота на жена, която всъщност аз не бях!

Припев:
Но за първи път ми стиска
да зарежа с тебе всичко...
Само още да ме искаш -
Проклета нека съм... (х2)
Ако с теб не съм! (х2)


Каква поезия, какво чувство...Разтресе ме дълбоко:))
цитирай
43. totoni - №2: Бавно умирах ден след ден, ...
19.07.2010 12:05
№2:
Бавно умирах ден след ден,
молих се силно да бъдеш до мен,
бавно огасвах,
сърцето ми плаче за теб.

Припев: (х2)
Проклета да бъда, че тебе обичах,
проклета да бъда, че вярвах на всичко,
себе си мразя, че дадох ти аз любовта.

Сляпо след тебе, след тебе вървях,
цялата твоя за тебе живях,
късаше бавно парче по парче,
късаше бавно мойто сърце.


Гениална поезия! Нямам думи! Но за авторката, която може би никога не е чела истинска поезия, сигурно това е страааааааааахотен текст!
цитирай
44. totoni - №3: 1. Знаеш, че без тебе аз не м...
19.07.2010 12:06
№3:
1.Знаеш,че без тебе аз не мога
ти играеш си със моя огън.
Хайде излъжи ме пак
хайде разкажи ми как
ти за мене си мечтал до сега.

Припев: Без теб,без теб не мога да обичам
без теб живота няма смисъл
без теб е мъртва любовта.
Без теб,без теб не мога аз да дишам
не мога радост да изпитам
без теб лъжа е любовта.

2.И отново тебе търся аз
твоите лъжи не ме отказват
Хайде излъжи ме пак
хайде разкажи ми как
ти за мене си мечтал до сега

Има ли смисъл да продължавам?
Три поредни текста и това! Какво да говорим повече за величието на тази музика?
цитирай
45. totoni - А ето и точния цитат: "малко ...
19.07.2010 13:04
А ето и точния цитат: "малко стилове имат толкова силни текстове, както продукцията на "пайнер" (правописът е запазен).
Като заговорихме за правопис, не знам кой прави тези сайтове с текстове, но явно не са много грамотни. Сега виждам, че лирическата героиня бавно "Огасвала" (сигурно има и други подобни, не ми се чете).
А и някаква мода ли е или просто да премахнали главните букви и препинателните знаци от българския език (по повод начина на писане на постинги от авторката)?
цитирай
46. анонимен - Кръстоносец
19.07.2010 21:09
Шарън, пак продължаваш с глупостите. Адски малко хора от предната дискусия те обидиха, но ти заради тях слагаш всички ни под общ знаменател. Да, аз отговорих по - твърдо на някакъв дечко, но просто си го заслужаваше. И въпреки всичко аз не го псувах, но той мен ме напсува. Това значи ли, че всички сте такива?!

Издразнихме се на глупостта ти за Дио, тъй като за нас е светец. Поне да беше питала чичко Гугъл за името му. Все едно да говориш с фенове на Майкъл и да сбъркаш името му. Пак ти го казвам: като не знаеш за нещо не говориш, или първо се образоваш. Иначе се изказваш неподготвена и ставаш смешна.

Какво е звезда да попитам? Някой който е известен с това, че прелита от легло на легло, или с това, че все пак е направил нещо за тоя ш*бан свят? За да се убедиш какъв човек е бил Дио ще ти цитирам няколко негови мисли:

"Ако запазиш детското в себе си, ако се учиш от това, което става около теб, ако използваш разума си, ако се държиш добре с всички, тогава е много лесно да останеш млад"

"Не е важно дали ще пея пред 10 000, 100, или 10 човека. Важното е да пея. В малките зали не се криеш зад светлините, зад сцената, зад многото хора. Показваш какво можеш наистина. Трябва да сме реалисти и да осъзнаем, че не винаги може да сме на върха. Малко са хората, които продължават да изнасят концерти пред големи тълпи. И това е защото музиката се променя. И ти също трябва да се промениш, иначе няма да оцелееш. Нямам предвид да промениш музиката си, а начина си на мислене. Не може да гледаш назад и да казваш "О, горкичкият аз, горкичкият аз". Просто продължаваш.

На едно интервю български фен му казва, че за него е чест, че може да си говори с него. Дио отговаря: "О, не! За мен е чест, че си стоя и говоря с теб!" Дио не беше от типа: абе казвай си каквото имаш да казваш и да си ходя. Не! За това Дио и казва в един филм: "Ако ни нямаше нас, нямаше да е голяма работа. Друг щеше да дойде на наше място. Но ако ви нямаше вас, нямаше да ни има и нас!".

Това е ЗВЕЗДА!
цитирай
47. sharon - 10. gogo2208 -
20.07.2010 00:55
изобщо разбираш ли значението на думата "култура"? очевидно не, иначе щеше да се изразяваш по друг начин. продължавай да обиждаш - само подкрепяш тезата ми!
цитирай
48. sharon - 12. gogo2208
20.07.2010 00:58
аз мисля, за разлика от теб и други като теб. не, няма да ти обясня значението на думата "мисъл". не ме моли - не се занимавам с хора, на които им липсват първите седем години!
цитирай
49. sharon - Не разбра ли, че повечето от тези, ...
20.07.2010 00:59
rageagainst написа:
Не разбра ли, че повечето от тези, които уж мразят чалгата, всъщност се срамуват от провинциалния си произход и по този начин си мислят, че ще го прикрият. Аз също не съм софиянец, но никога няма да се срамувам от рожденото си място.

както винаги, си много точен.
цитирай
50. sharon - Може и да се замислят след този пост. ...
20.07.2010 01:00
анонимен написа:
Може и да се замислят след този пост. Аз лично съм съгласен с теб - истината не може да се зачеркне.

факти, приятелю, факти!
цитирай
51. sharon - и аз като теб направих грешката да ...
20.07.2010 01:06
sexmania написа:
и аз като теб направих грешката да вляза в блога при условие че навън е такова хубаво време. но сега ще я поправя. излизам защото е пълно с сладури, които не обиждат като каруцари. съветвам те и ти да направиш същото. лято е - време за любов.

послушах те, но сега се върнах. умирам си да ги затапвам.
цитирай
52. sharon - Представете си пого в "Биа...
20.07.2010 01:08
kakotako написа:
Представете си пого в "Биад"! Ужас! Не знам това за танц ли го водят? Обаче в никакъв случай не е красиво.

грозното не може да е красиво. пази, боже, от пого! изродщина! и това им харесва! викат му забавление, представяш ли си? всеки естет ще признае кючека, но погото е някакъв маймунджалък.
цитирай
53. sharon - Прави ми впечатление че рокаджиите ...
20.07.2010 01:20
grobarq написа:
Прави ми впечатление че рокаджиите са доста брутални в изказванията си, само и само да защитят своята музика.

Не се притеснявай, вярвам че драсканиците на непознати хора няма да те засегнат! ;)

никой не може да ме засегне, защото истината е на моя страна. да му мислят рокерите - те изпадат в противоречия, но не го забелязват.
цитирай
54. sharon - 18. isushristos
20.07.2010 01:22
хи-хи! ти как правиш секс? облечен? ще разкриеш ли тайната, защото изобщо не мога да си го представя?
цитирай
55. sharon - 19. анонимен
20.07.2010 01:23
с какво право говориш за него, след като ти дори ник нямаш? коко динев поне пари има. а ти?
цитирай
56. sharon - А на теб харесва ли ти килия с реше...
20.07.2010 01:26
sherif написа:
А на теб харесва ли ти килия с решетки? Май не ми вярваш, че си под наблюдение?

добре дошъл! най-добре ги прибери всичките, преди да са прегазили някой с моторите си, след като са препили!
цитирай
57. sharon - 21. анонимен
20.07.2010 01:27
чувал ли си за препинателни знаци? металика добре са те научили!
цитирай
58. sharon - Рамщайн определено имат вид на д...
20.07.2010 01:28
анонимен написа:
Рамщайн определено имат вид на дърти алкохолици. Същото важи за почти всички представители на този стил. Изглеждат като изпуснати от лудница. Но имайте предвид, че в метъла да си луд е добродетел. Е, друго казват психиатрите, но карай да върви!

толкова точно и аз не бих могла да го опиша, въпреки че имам дар слово.
цитирай
59. sharon - Прави ми впечатление че рокаджиите ...
20.07.2010 01:30
alexiev63 написа:
grobarq написа:
Прави ми впечатление че рокаджиите са доста брутални в изказванията си, само и само да защитят своята музика.

Не се притеснявай, вярвам че драсканиците на непознати хора няма да те засегнат! ;)


ех, да бяха всички възпитани като теб! но ти си изключение.
цитирай
60. анонимен - И сега много да внимаваме да не засегнем авторката, затова ще й говорим на "вие"
20.07.2010 11:35
Уважаема г-це, забелязвам, че правите доста интерпретации и заключения и ги наричате "факти". Да, ама не. Има разлика.
Фактът, че "Рамщайн" са отишли (или просто са се съгласили да ги заведат) в чалготека, не значи, че автоматично са били "запленени", и то точно от музиката. Просто за тях наистина си е екзотика - видели са един наистина як купон, какъвто вероятно в Немско трудно ще стане, независимо от музиката. Видели са и яки жени - на нас вече ни е писнало от такива гледки, но една ...найсетгодишна мацка със стегнато тяло, с късо потниче и тесни панталони с ниска талия си е зарибяваща гледка, дори музиката да не те кефи много.
Фактът си е факт, но последващите "прозрения" са доста наивни и изтъркани. Да сме се гордеели с фолка, ракията и шопската салата... За ракията - нищо против, има много добри, които превъзхождат масовите уискита. За салатата - също, но както е тръгнало масово да се продават пластмасови и маносани домати, в скоро време няма да имаме повод за гордост. Обаче за фолка... дето 90% не е българска музика... Вие уважаема г-це, колко български народни песни знаете и можете да изпеете отначало докрай?
И нещо за феновете на Рамщайн - много добре го е казал Илиян, защо да се прави на нещо, което не е? Що за тъпотия от страна на Слави да задава такъв въпрос? Кой циганин слуша Рамщайн?
Между другото, и моите познания за тази група се изчерпват с Ду хаст. Не е моят тип музика, освен това ми се струва, че апогеят на метъла отдавна премина, както и на диското.
цитирай
61. sharon - 24. godfatheraz
20.07.2010 23:52
радвам се, че не всички сте такива!
цитирай
62. sharon - 26. malinko69
20.07.2010 23:56
само не казвай, че ти не обичаш лесни жени, защото ще станеш смешен! никой не обича трудностите. рамщайн са били там за да привлекат вниманието към себе си. нарича се самореклама.
цитирай
63. sharon - 27. анонимен -
20.07.2010 23:59
казваш "неграта". да не си расист? явно не признаваш правата на другите. прочети постингите ми за да се научиш на толерантност. имаш належаща нужда. както и голяма част от коментиращите в предишния ми постинг.
цитирай
64. sharon - 28. lado
21.07.2010 00:00
защо ми се струва, че слагаш обидна нотка в думата "шоп"? срамна ли е?
цитирай
65. sharon - 29. voinyt
21.07.2010 00:08
не съм отрекла, че имаше и културни коментари, но те са само няколко - нищо на фона на останалите.
цитирай
66. sharon - 30. voinyt
21.07.2010 00:13
струва ми се, че ти четеш избирателно. къде видя претенции? те са само от ваша страна - колко сте велики, неповторими. само дето песните ви имат същите текстове като нашите, обаче на английски. това е тема, която ще засегна отделно ,защото колкото повече слушам рок, джаз и не знам какви изпълнители, толкова по стойностни ми се струват стиховете на надежда захариева, която е написала голяма част от текстовете на фолк песните. но вие отрекохте дори нейната поезия.
цитирай
67. sharon - 31. gotzageraskov
21.07.2010 00:20
да не отричаш, че и други стилове се чуват от прозорците?
цитирай
68. sharon - 32. анонимен
21.07.2010 00:21
къде е общото между силикона и културата? май и ти бъркаш нещата. типично.
цитирай
69. sharon - 33. анонимен
21.07.2010 00:23
какво знаеш ти за живота? лапай си чурките, за които говориш, и не се обяснявай! но май няма кой да ти я лапне. хихихи!
цитирай
70. sharon - 34. gogo2208 -
21.07.2010 00:24
е, ти явно не го туряш готино!
цитирай
71. sharon - 35. анонимен -
21.07.2010 00:26
а ти как мислиш, че слушам музика, ако не на слушалки? само в заведение или вкъщи съм без.
цитирай
72. rageagainst - sharon
21.07.2010 09:38
От формация "Фаворит" са тръгнали доказани певици като Нелина и Еми Стамболова. Доста време са прекарали по кръчмите, а там не се пее на плейбек - просто си го могат.
Няма да забравя, когато Софи Маринова заглуши Еделина Кънева в пряко предаване по телевизията. Оперната певица се задъха видимо. Нека ми говорят за плейбек!
цитирай
73. amsterdamage - "Друго си е Борис Дали и Коц...
21.07.2010 09:41
"Друго си е Борис Дали и Коцето..."

А ти си само 8-и клас!

Знай следното, упорството ти да поставяш чалгата (не, сори, Поп-фолка) на пиадестал чрез селска риторика, дразни околните и затова получаваш т'ва отношение. Иначе въобще нямаше да се занимаваме с теб и да ти чешем егото с най-гледания постинг. Дори си мисля, че само за това го правиш!
цитирай
74. rageagainst - amsterdamage
21.07.2010 10:10
Къде видя "селска риторика" и "издигане на пиедестал"? Как ги измисляте тези неща? Авторката просто апелира за нормално човешко отношение, каквото не получи от повечето коментиращи. Всички стилове музика трябва да са равнопоставени, но вие отказвате да го признаете - факт.
цитирай
75. анонимен - Кръстоносец
21.07.2010 12:43
Rageagainst, никой не отрича, че и в чалгата има кадърни певици. Но каква част от общото са те? Да, и в метъла има изключение (като въпросното човече Тил от смешните Рамщайн), но те са изключително малко. Мога с дни да ти изброявам и вокалисти и чудесни музиканти в рока и метъла. Впрочем и за текстовете писах един пост в някаква дискусиика на Шарън (беше пуснала някакво парче на Гергана, в което блогърката беше видяла "истинската любов"). Пуснах й линкове към наши си парчета с доста силни текстове, но тя не пожела да ги коментира. Съмнявам се, че ги е и погледнала. А за темите в метъла пак казвам на "драхата блогърка", че в метъла има изобилие от теми. Но явно си не е направила труда да разбере за какво иде реч. И пак повтарям (вече даже май и потретвам), че като нямам никаква идея за дадено нещо имаш два избора: или не си правиш труда да говориш, или се запознаваш обстойно с проблема. В противен случай ставаш смешен. Както в момента е Шарън (и това го казвам без лоши чувства към авторката).

П.П. Малко и граматиката трябва да оправи. "Турям" не е правилното спрежение на глагола "турам" във второ лице единствено число.
цитирай
76. amsterdamage - Къде видя "селска риторик...
21.07.2010 13:12
rageagainst написа:
Къде видя "селска риторика" и "издигане на пиедестал"?


A "поп-фолкът е велик" к'во е, бе? Аре нанекъде да Race against the Moskvich!
цитирай
77. rageagainst - 75. анонимен
22.07.2010 09:09
Аз съм поклонник на поп фолка и общо взето разбиранията ми се припокриват с тези на Шарън. Има и такива, които не могат да пеят, но не са толкова, колкото се говори - прекалено много се спекулира с темата. За теб съм сигурен, че не си имал обстойни наблюдения над повечето изпълнителки. Аз също мога да кажа, че повечето рокаджии не отговарят на изискванията за певци. Лично мен са ме впечатлили с гласови данни само трима - Дио, Михаел Киске и Ерик Адамс. Изненадан ли си, че съм чувал за тях? Е, и ние поназнайваме нещичко.
цитирай
78. rageagainst - amsterdamage
22.07.2010 09:12
Очевидно ти си типичен селяндур! Цял живот пасеш овцете на село и с това "академичните" ти знания се изчерпват. По-добре си трай, защото създаваш лошо име на блогърите!
цитирай
79. amsterdamage - rageagainst
22.07.2010 10:03
Ееее, да, аз съм селяндур, щото ти си интернет интильектуалиц! Батенце, моля ти се! Комплексите на друго място! НЕ коментирам твоето местожителство, над тея неща съм...
Имаш нужда от приятелка! Бастун!
цитирай
80. rageagainst - amsterdamage
22.07.2010 15:48
Продължаваш да ми говориш по овчарски. Ориентирай се към кози - чувал съм, че са по-близки до жената като устройство. А местожителството ти не съм коментирал - селяндур е манталитет, състояниена духа. Но ти и това не разбра! Келеш недорасъл!
цитирай
81. amsterdamage - Верно, копеле, не съм те разбрал, ...
22.07.2010 16:07
Верно, копеле, не съм те разбрал, сори! Сега чак вденах, че се опитваш да се домогнеш до авторката, толкова ревностно я защитаваш! Рицар! Радвам се, че успях да те нервирам, щом почна и да ми споделяш зоофилските си тайни... 10х!
цитирай
82. анонимен - До авторката
22.07.2010 20:26
Защо си се снимала (ако си ти) по сутиен и в същото време се опитваш да разговаряш по теми, различни от секс? Отправната точка в опита за комуникация, в която да не те обиждат и да се отнасят към теб с пренебрежение, е изключително погрешна. Освен ако не отразява стил на живот и поведение, с което се гордееш. Ако е така, каквото и да кажеш оттук нататък, ако ще Моцарт да заслушаш и да четеш Достоевски... В самото начало "заявяваш" с тази снимка, че се смяташ за потенциален за всеки сексуален обект, а после говориш за "култура". В кавички е културата, защото се опитваш да наложиш тезата, че чалгата е тип кулутрен избор. А става въпрос за избор на липса на култура. Която липса доказваш с всяко свое второ изречение.
цитирай
83. анонимен - х
22.07.2010 20:28
Поне сложи адсенс да ти кликат на рекламите - все нещо може реално да спечелиш покрай "незаслужените" обиди
цитирай
84. rageagainst - amsterdamage
23.07.2010 08:00
Определо имам повече шансове да я докопам, отколкото ти. Най-добре купи някакъв лубрикант за да не излязат мазоли на ръцете ти - от "интелигентния" ти изказ личи какво е основното ти занимание.
Да, рицар съм. В това отношение имаш още много да учиш. В твоето село сигурно кавалерството опира до дилемата "2 или 3 тупалки в главата на жената". Нищо чудно, че се срамуваш от произхода си.
И 100 пъти да ме наречеш "зоофил", пак няма да те ощастливя. Ще ти се наложи да си намериш бик. Сигурен съм, че отдавна имаш такъв в обора.
цитирай
85. sharon - 36. анонимен
23.07.2010 08:56
Мерси за заема! Нали ще ми направиш отстъпка за лихвите?
цитирай
86. sharon - 37. анонимен
23.07.2010 09:00
Аз познавам много хора, които смятат, че рокаджиите са простаци. Искаш да се учиш от мен на граматика? Нямам толкова време - прекалено много си изпуснал. Сега като пиша с главна буква, да видим кой ще ми намери кусур.
На английски не е просташко, ама на български да. Ех, че "умни" разсъждения!
цитирай
87. sharon - Абе може и да не са простаци всичк...
23.07.2010 09:01
анонимен написа:
Абе може и да не са простаци всичките, но все пак остава спорно...

Спорно, спорно!
цитирай
88. sharon - 39. vmir
23.07.2010 09:03
Обръщаш нещата. По чалгата плюят именно хората, които са се родили на село. Други вече го казаха. Хора, не се срамувайте от произхода си! Не може да одобрявате същия текст на английски, а на български не.
цитирай
89. sharon - 40. ivouzunov
23.07.2010 09:05
Аз съм живото доказателство, че чалгаджийките са склонни към дискусия и уважават другите. Вие не зачитате моето мнение. Не ви ли е срам?
цитирай
90. анонимен - Горгона Медуза
23.07.2010 10:02
sharon написа:
Аз съм живото доказателство, че чалгаджийките са склонни към дискусия и уважават другите. Вие не зачитате моето мнение. Не ви ли е срам?

Ти не изказваш мнение,а го налагаш.Има разлика.Всеки има право да слуша каквото си поиска,стига това да не дразни околните.
"Всеки си има вкус-казало зайчето и си облизало дупето"...Това се отнася за музиката,която толкова защитаваш.Слушай си я и продължавай да се ограничаваш с нея,проблема си е твой.Само спри да се изказваш неподготвена,че всички рокаджии и метъли са наркомани и виж любимия си Константин как съвсем явно си смърка кока в тоалетните по заведенията,в които пее.Това дали взимаш дрога или не,няма нищо общо с музиката,която слушаш.Престани със смешните коментари по тази тема.
цитирай
91. amsterdamage - Определо имам повече шансове да я ...
23.07.2010 13:26
rageagainst написа:
Определо имам повече шансове да я докопам, отколкото ти. Най-добре купи някакъв лубрикант за да не излязат мазоли на ръцете ти - от "интелигентния" ти изказ личи какво е основното ти занимание.
Да, рицар съм. В това отношение имаш още много да учиш. В твоето село сигурно кавалерството опира до дилемата "2 или 3 тупалки в главата на жената". Нищо чудно, че се срамуваш от произхода си.
И 100 пъти да ме наречеш "зоофил", пак няма да те ощастливя. Ще ти се наложи да си намериш бик. Сигурен съм, че отдавна имаш такъв в обора.


Мда, в моето село има мнооого добитъци, особено такива, селски дупета като товя милост, дето палят съединителя из Студ. град. Сполай ти за отделеното време, затвърди ми мнението, че си отвратен, комплексиран, циклофренясал дюстабанлия!

цитирай
92. анонимен - Тази дискусия няма да има край
23.07.2010 13:32
Ние българите сме си такива - хора на крайностите, делим се на сини - червени( по политика и спорт) делим се на метъли , чалгари, богати и бедни и т.н.
Аз не си позволям да обиждам рока, дори съм склонен на слушам рок - приемлив рок а не някакъв крещящ метъл.
На моменти слагам общи характеристики, но познавам много нормални хора които слушат и метъл и поп-фолк.
Аз лично съм човек, който много рядко ходи в "Чалготека" или на Концерти на Планета. Слушам поп-фолк в ежедневието си.
Признавам че в всяко стадо си има мърша, и дори скоро излезе песен която описва най точно нещата заради които се мрази фолкът. Песента е на Румънеца, Енчев и Емануела - Данък любов.
Но едва ли някой от така наречените "метъли" тук са я слушали.
И не мога да разбера как така всички слагат поп-фолкът под знаменателя че ще направи народът прост и че го завзема, като тази година 100 метъл концерти се направиха и ще се правят.

цитирай
93. rageagainst - amsterdamage
24.07.2010 00:48
Лоша работа! Явно не си случил на дилър. Прах за пране ли ти сложиха?
Не очаквах да признаеш, че пасеш "мнооооооого добитъци", но щом си рекъл. Носиш ли си ланчетата? А пръстенчета по ръцете? И обичаш да се хвалиш с "Е па онуй голееееемо лайно язека го изсрах!" Не споменавай думата "град" преди да си го видял!
цитирай
94. gogo2208 - е, ти явно не го туряш готино! ...
24.07.2010 01:28
sharon написа:
е, ти явно не го туряш готино!


костенурчето ми то :))) явна е само рамката в главата ти :)))
останалото са чути, преписани и не добре запомнени фрази от ежедневието ти в градския транспорт :))) айде стига мрън-мрън ...
цитирай
95. sharon - 41. totoni
24.07.2010 03:15
Други казаха, че мелодиите били стойностни, но откраднати. Сега за пръв път чувам, че били от по няколко ноти. На кое да вярвам в крайна сметка?
Джаз не мога да понасям. Той отговаря на описанието ти "от по няколко ноти". А за ужасните текстове ще обяснявам в друг постинг.
цитирай
96. sharon - 42. totoni
24.07.2010 03:16
Чудесен текст, чувствен. И ти ще го харесаш, но първо си го представи на английски - явно така го предпочиташ.
цитирай
97. sharon - 43. totoni
24.07.2010 03:18
Този текст може да разплаче човек. Къде видя просташкото?
цитирай
98. sharon - 44. totoni
24.07.2010 03:23
Та това е истинска поезия! Не знаеш ли, че голяма част от текстовете на "Пайнер" са писани от Надежда Захариева? Нямам думи, щом я отричаш. Ти слушаш рок, значи сигурно предпочиташ по-често да се споменава "fuck". Съжалявам, но тук почти няма текстове, които да съдържат подобни простащини.
цитирай
99. sharon - 45. totoni
24.07.2010 03:28
Не ми говори са правопис, защото тук не видях по-грамотен от мен! Нарочно не използвах главни букви, но ето, вече се поправих. Смешно ми стана, че друго не можете да измислите. Сега ви отнех единствената залъгалка.
Не можеш да ми посочиш нито един препинателен знак, който да съм пропуснала. Обаче ако се заяждам, мога да те питам: защо в коментар 41 не си сложила кавички около "Пайнер"? Точно така, на втория ред.
цитирай
100. sharon - Абе, видях в предишния постинг едно ...
24.07.2010 03:30
totoni написа:
Абе, видях в предишния постинг едно изказване на авторката от типа колко велики, чувствени и прокламиращи любовта били текстовете на песните на Пайнер. Имаше нещо от сорта на "Продукцията на Пайнер е най-доброто (май беше по-силна думата), което някога е правено". Било за гордост и т.н.
Сега, аз за мелодиите на Пайнер ми е трудно да говоря, защото тези комбинации от по няколко ноти, представляващи песните им, трудно бих могла да нарека музика.
Искам за кажа, че слушам рок. Обичам рок. Но обичам и джаз, обичам испанска музика, обичам "Чамбао", "Вангелис", фламенко, китара и още много, много...
Авторката сигурно не е чувала за музика, различна от чалгата.
Та, за великите текстове ми беше думата...Бърза справка с Гугъл и смятам да постна първите попаднали ми текстове на някои от най-великите им изпълнителки. После ми се ще авторката да ме убеди в гениалността и чувствеността на текстовете. Отново повтарям - няма преднамереност, давам поред първите попаднали ми.

Ето го коментар 41. Да не го търсиш.
цитирай
101. анонимен - Скъпа Шарън
24.07.2010 08:57
Спорът за "кой е по?" - между произволно взета рок-банда и чалгата е безмислен. ТЕ са известни по цял свят. ВИЕ - само по нашите ширини. И няма как да стане иначе! Съжалявам! Твърде елементарно е това, което правите.
Музиката Ви, наистина е от две ноти, текстовете са ужасни, песните не се различават една от друга, за певиците - да не говорим!
Разликата между Вашата и останалите МУЗИКИ е, че нямате индивидуалност. Всичко се слива в еднообразен чалгаджийски ритъм и предварително може да познаем какво ще изпълните.
Сравнението между чалгата и останалите МУЗИКИ, е като между бъргър и изящно блюдо приготвено от майстор-готвач! Не може да надминете конфекцията.
От всяка МУЗИКА може да направите чалга, но обратното уви, е невъзможно.
И много моля, това не са обиди - просто фактите са такива!

цитирай
102. sharon - 46. анонимен
26.07.2010 11:12
Адски малко хора? През какви очила гледаш? Почти няма коментар, който не съдържа обида макар и едва доловима. Как да знам, че Дио е светец, след като дори не бях чувала за него? Аз карам ли те да провериш в Гугъл кой е Борис Дали примерно?
Хубави неща е казал Дио. Определено се издига в очите ми. Но ти забеляза ли, че повечето коментиращи са на светлинни години от неговата очевадна човеколюбивост?
цитирай
103. sharon - 60. анонимен
26.07.2010 11:18
Поне признаваш, че те възбужда начина ни на обличане. Много обичам лафа "не е българска музика". Разберете най-после: музиката няма народност. Освен това преработките на "Пайнер" ми харесват повече от оригиналите.
Според теб на всичко му е минал апогеят. Ти изобщо слушаш ли музика?
цитирай
104. sharon - 72. rageagainst
26.07.2010 11:20
rageagainst написа:
От формация "Фаворит" са тръгнали доказани певици като Нелина и Еми Стамболова. Доста време са прекарали по кръчмите, а там не се пее на плейбек - просто си го могат.
Няма да забравя, когато Софи Маринова заглуши Еделина Кънева в пряко предаване по телевизията. Оперната певица се задъха видимо. Нека ми говорят за плейбек!

Браво! Винаги удряш в десетката. Еделина Кънева едва ли ще посмее пак да се мери със Софи.
цитирай
105. sharon - 73. amsterdamage
26.07.2010 11:23
Все някой трябваше да подкрепи най-слушаната музика в България. Това, че ти не я харесваш, не значи, че не трябва да съществува.
цитирай
106. sharon - 82. анонимен -
26.07.2010 11:26
Малко изказвания тук са културни като моите. Снимката си е снимка - не виждам какво значение има. А че в попфолка има много секс го знаем всички. Нещо против? Обидите не ме впечатляват, но показват нивото на "културата".
цитирай
107. sharon - 83. анонимен -
26.07.2010 11:27
Не желая печалби. Тук съм за да напомня някои истини.
цитирай
108. sharon - 90. анонимен
26.07.2010 11:29
За Коцето всички знаем. А ти знаеш ли за метълите? Попфолкът е най-отворената музика. Хем казвате, че копираме, хем говорите за ограничение. Това са взаимно изключващи се неща.
цитирай
109. sharon - 92. grobarq
26.07.2010 11:33
Говорят за култура, защото тя най-много им куца. Прикриват същността си. Нека се ограничават с "I Love You", повторено 100 пъти. Егати "дългият" и "смислен" текст.
цитирай
110. sharon - 94. gogo2208
26.07.2010 11:34
Ти в градския транспорт ли ги слушаш? мрън-мрън-мрън .............
цитирай
111. sharon - 101. анонимен
26.07.2010 11:37
Дали да не преведа някой текст на английски? Със сигурност ще го харесаш. Все пак голяма част са писани от Надежда Захариева. Но вие и нея отрекохте. Иначе сте много поетични. Смехория!
цитирай
112. анонимен - Никой не отрича...
26.07.2010 16:59
Никой не отрича Надежда Захариева. Проблема на българчето е, че стане ли поне мъничко известно, всяко негово, дори и най-незначително хрумване е най-малкото гениално! Никъде го няма това. Мога да дам десетки примери за много доказани творци оттатък, които щом произведат някаква боза, (а от това никой не е застрахован) тутакси изпадат в забвение. И това е правило. Докато не направят отново нещо стойностно. САмо у нас - е завинаги!!!!
цитирай
113. анонимен - За Коцето всички знаем. А ти знаеш ли ...
27.07.2010 08:53
sharon написа:
За Коцето всички знаем. А ти знаеш ли за метълите? Попфолкът е най-отворената музика. Хем казвате, че копираме, хем говорите за ограничение. Това са взаимно изключващи се неща.

Ограничени сте,защото копирате и не можете да си измислите авторска музика.Ако обичаш спри да се излагаш повече с тъпите си изказвания.
Ако искаш да пробиеш в "Пайнер",ходи да правиш свирки на Митко Пейнера,а не да пишеш глупости тук,че ставаш смешна.
цитирай
114. анонимен - ...
27.07.2010 21:53
voinyt написа:
Скъпа Шарон, от толкова много коментари не си разбрала абсолютно нищо.
Да не споменавам че и сега, както и преди, твърдиш, че само си била оплювана и псувана при толкова други културни коментари....Май четеш избрателно, само което ти оттърва. Далеч ще стигнеш така.
Със здраве.


Чакам с нетърпение авторката да докаже ОБЩОТО ни ниво, което си позволява да ни преписва и да ни направи една извадка на обидните коментари, които са отправени към нея. Нещо ми се струва, че ще е увисне с няколко мизерни коментарчета на фона на всичките почти 500 коментара... Опитва се да извърта нещата и да бяга по тъча като намесва понятието "едва доловима обида" с което да сложи абсолютно всички коментари в купа "обидни", слава Богу никой от коментиращите няма да и се върже обаче и ще и посочи ЯСНО разликата между обида и несъгласие с нейното мнение. Възрастта на въпросните коментиращи някак си се долавя от нивото на коментарите им и контрастира ярко на нивото на коментарите на авторката, в което няма нищо лошо разбира се - и аз, и въпросните едва доловимо обидили я сме били на по 15 и сме приемали всяко едно различно от нашето мнение за чиста обида, при по-чувствителните и твърдоглави дечица това възприемане на различното мнение от обида преминава дори в крайности от рода "целият свят е срещу мен и никой не ме обича, защото си мисли, че ягодите са по-вкусни от прасковите, а аз не мисля така..." Та такива ми ти работи - оставете младежите да си изживеят критичните периоди. На някои неща само времето може да те научи, с думи не става.
цитирай
115. анонимен - за каква култура ми говори авторката!?
27.07.2010 23:55
sharon написа:
какво знаеш ти за живота? лапай си чурките, за които говориш, и не се обяснявай! но май няма кой да ти я лапне. хихихи!


Колко любопитен и показателен коментар на авторката, която в статийката си споменава не само културата, възпитанието, но дори и фини думи като ИЗТЪНЧЕНОСТ. Да пратиш някого да лапа чурки и да му издадеш заповед "Не ми се обяснявай" определено се води нещо като изсключително изтънчено и възпитано държание за една дама. :D:D:D Разбира се ако реши да отговори на този ми коментар, авторката ще се пробва да ме "затапи" и мен с думи, които се научават още в детската градина, например: "Ама той пръв почна", "Ама той ме обиди", "Ама той ме накара да направя така" и т.н. и т.н. Изтънчеността обаче е качество, което не се влияе от обстоятелствата, то е качество на личността и не би трябвало да зависи от странични фактори, за съжаление обаче понеже авторката е на възраст, в която може единствено да имитира, но не и да притежава изтънченост се получават такива ПРОТИВОРЕЧИЯ в думите и моделът на поведение, който се опитва да демонстрира, с други думи изпуска се, като я провокират и се издава що за стока е. Не казвам, че е лошо момичето, но нещата, за които претендира в момента докато ги усвои или осмисли ще има още бая хлебец за изпапа, в момента е просто един подръжател на изисканите и впечатляващи Дами с главно Д, една изтънчена и интелигентна жена не би допуснала такива грозни реплики да излезнат от устата и, дори и по най-каруцарския начин да я напсуват.
цитирай
116. анонимен - ...
28.07.2010 00:21
sharon написа:
rageagainst написа:
Не разбра ли, че повечето от тези, които уж мразят чалгата, всъщност се срамуват от провинциалния си произход и по този начин си мислят, че ще го прикрият. Аз също не съм софиянец, но никога няма да се срамувам от рожденото си място.

както винаги, си много точен.


С доста погрешно впечатление сте останали и двамата ми се струва, но може и да греша... На мен пък ми направи впечатление едно друго нещо - имено метъл фенове показаха завидни познания и заинтересованост към българския фолклор и срам от провинциялния произход никъде не пролича, никъде не беше анатемосана българската култура, никъде не видях отричане от произхода, то бяха напускани линкове за Рупкина, за Валя Балканска, за Бистришките баби, за нестинарските танци, за народните обичаи, за наградите Грами, които са получавали фолклорните ни състави, за изявите на танцовите ни ансамбли, за признанието на българския фолклор на световно ниво, за взаимствани мотиви от народната ни музика в разни холивудски продукции... Следях с огромен интерес коментарите, защото изникнаха доста неща, които не ми бяха познати и ме изненадаха доста приятно... направи ми впечатление обаче, че за всичко това, което е безспорен повод за гордост бяха запознати не кои да е, а именно метъл феновете, чиито интереси явно не се ограничават дамо до слушането на Металика, както при някои хора се ограничават до слушането на Азис и се оказаха доста по-добре осведомени като цяло по темата: "Що е то българска музика" и с доста по-богата музикална култура. Засрамете се!!! Не може да набеждаваш някого, че се отричал от родното и се срамувал от произхода си след като вие самите не успяхте да се докажете като ценители на родното. Сравнение ако трябва да правя, тези ваши умозаключения, които се опитвате да пробутате за ФАКТИ носят духа и достоверността на изказване от рода "Ти щом си чел Шекспир и ти е харесал, значи се отричаш от Ботев". Такава логика само детски мозък може да скалъпи...
цитирай
117. анонимен - постоянно съм онлайн... професионален страничен ефект...
28.07.2010 01:47
godfatheraz написа:
Всяка музика има право да съществува. Важното е да запазим добрия тон. Тези, които обиждат домакинята, създават лошо име на рок феновете, а ние всъщност не сме такива в по-голямата си част.


Абсолютно съгласна съм с това твое мнение! Мразя да развалям удоволствието на хората с разни помощни средства като провокиране, оплюване, обобщаване, критикуване, натрапване на моите предпочитания, обиди и разни други нарцистични или недобре обмислени похвати, с които да изпъквам. При мен добрият тон и толеранса никога не са изчезвали, позволявам си да критикувам определени изпълнители на попфолка, да се шегувам в стил -гавря се с тях заради всеобщото веселие, което ще настъпи в компанията-, обиди и нападки към самите фенове на тази музика не съм си позволявала обаче... а и не виждам никакъв смисъл в цялата тази работа... да плюеш по чалгата и да уважаваш рок и метъл музиката е все едно да хвалиш бразилците за футбола им и в следващия момент да ги почерниш едно хубаво като нация заради резила им на първенството по кърлинг... Опитвате се да сравнявате несравними неща и да смесвате в едно несъвместими неща. Бъдете малко по-рационални в начина си на мислене... и не на последно място И в начина си на реагиране на подобен род провокации - наличието на тази чалга вълна се оказа дар божи за рока и метъла в България! Ако не бяха петра, сашка, айще, мюмюн, хасан, цървулан и компания, рокът щеше да умре от самосебе си поради липсата на конкуренция. Огромни благодарности дължа на хората подтикнали по-горе споменатите изпълнители от мен към подобен род "творческа" дейност, човек трябва да знае къде са низините за да може реално да прецени кога се е докаснал до висините... единственото нещо, за което ме е яд са талантите, които погребаха чрез тази фабрика за производство на албуми, които да се продават за по един лев - при това за този един лев получаваш и списание с "любопитната" и изсключително "стойностна" статия как андрейка сменила нюанса си на русото!?!?
цитирай
118. анонимен - тъпа овца :)))
02.08.2010 12:06
тъпа овца :)))
цитирай
119. yann - коментара ми от предишния ти постинг.
02.08.2010 19:54
yann написа:
Не съм се и съмнявал във феновете на чалгата. Те са способни да изкарат стила си конкурентен и на световната класика...
Шарън/Sharon/, не си права в позицията си по доста въпроси, но без да се старая да съм изчерпателен ще ти посоча някои:
1. Чалгата не е българска АВТОРСКА музика. В 99% от случаите е копие на арабска, гръцка и т.н.
2. Външността на чалга певиците е коментирана до толкова, че е фалшива в повечето случаи - изкуствени гърди, устни и т.н. Никога не съм чул металист да оспори красотата на Българките по природа. Това си го измисляш явно.
3. Чужденците винаги са харесвали бъгарските салати - били те шопска, селска, овчарска, както и българската ракия. Не съм чул металист да се срамува от ракията. Даже обратното.
4. На чужденците им прави впечатление чуждата, за тях, музика, като чалгата. ритмична, поднесена със секси танци от красиви български жени. Естествено е да стане любопитен, но това не означава, че ще стане фен на тази музика. Дали щеше да му направи впечатление, ако същата музика не беше гарнирана с толкова много сексизъм?
5. Мога да давам много примери как чуждестранни изпълните харесват българското - Deep Purple си паднаха по пилешката супа в Каварна. Uriah Heep харесаха силната домашна ракия и т.н.
Изобщо написаното от теб е доста тенденциозно и софистко.


Само не видях къде получаваш нападки и обиди. Да не говорим за лично твоя коментар за метъла:
"И аз не мога да го приема. Джънгър-джънгър. Напомня каменната ера."
Явно единственото което целиш с тези си драсканици е някаква псевдо популярност.
Честито. Псевдо-личност./Това вече се смята за обида, но каквото повикало - такова се обадило/
цитирай
120. lionheart - Леле тук е пълно със задници. Само ...
03.08.2010 15:26
Леле тук е пълно със задници. Само авторката струва.
цитирай
121. анонимен - Скъпа моя, Sharon,
05.08.2010 16:59
Скъпа моя, Sharon,

Казваш, че "просто няма начин чалгаджийка да хареса метъл" ами ето репортажа на БТВ в който се казва, че танцьорката "харесва именно такава музика през свободното се време":

http://vbox7.com/play:644d7fa2&r=emb

Целия ти минал пост беше посветен на този репортаж, така че поне да го беше изгледала внимателно. И разбира се знай, че посещението на Линдерман и компания в Ориент33 е с цел реклама и са платили доволно на Рамщайн за това:

http://strasharko.blogspot.com/2010/06/33-150-000.html

Най-добри пожелания!
цитирай
122. анонимен - До Шарън от № 60
05.08.2010 19:10
sharon написа:
Поне признаваш, че те възбужда начина ни на обличане. Много обичам лафа "не е българска музика". Разберете най-после: музиката няма народност. Освен това преработките на "Пайнер" ми харесват повече от оригиналите.
Според теб на всичко му е минал апогеят. Ти изобщо слушаш ли музика?


Ах, как си навири носа, ама недей. Не ме възбужда грам, щото съм хетеросексуална жена, но познавам достатъчно добре мъжете и знам как им текат лигите. И изобщо отклоняваш темата - не съм седнала да се възторгвам колко секси са чалгаджийките, а го давам само като вероятна причина защо Рамщайн са харесали чалготеката.
Мразиш лафа "не е българска музика", но искаш именно българите да се гордеем с попфолка. Защо, ако не е българско творение? По тази логика защо пък да не се гордеем с Дио, след като музиката нямала народност? Или с френските и италиански песни, които поне са оригинални и мелодични?
Е, на мен пък не ми харесват повечето "заемки" на Пайнер. И стига с тази Надежда Захариева, защото болшинството фолк песни не са с нейни текстове.
Нещо не четеш хубаво - кой е казал "на всичко му е минал апогеят", след като говоря само за два стила? Извинявай, но като имаш такива претенции за толерантност, култура и изобщо мозъчна дейност - прави си труда да четеш всичко написано, а не първите 2-3 думи и веднага да се хвърляш да отговаряш. Да, слушам музика, дори съм сравнително музикална и имам впечатления какво се върти по радиата. Защо питаш?
Всъщност какво повече да кажа - линкът, който № 121 дава, го набива директно на твърдението ти колко са възторгнати Рамщайн от попфолка. Йес!!
Хайде накрая да призная и една положителна черта - попфолка е създаден за танцуване или поне играене на хора. Много подходяща музика за разкършване, не че няма и други.
цитирай
123. анонимен - Аман от диви и бесни селяндури, с...
06.08.2010 15:38
Аман от диви и бесни селяндури, силиконови курветини и прочие измет !
цитирай
124. elinora - аман от анонимни
06.08.2010 16:33
критикари!
цитирай
125. анонимен - Дзвер
06.08.2010 21:45
Абе ти верно не си наред, ше ми говори за чувства и мелодии в чагата. Тва дори и музика не може да му се каже бе момиче. И ПААААК ти казвам за нз кой път - стига си ръсила глупости из интернет без да си се образовала. В метъла има толкова мн мелодия че тъппата ти тиква няма как да го схване тва - то като в чалгата се изпозват 2 ноти на кръст как ше разбереш кое е мелодично и кое не като си си свикнала на тази така прехвалена "музика". И да това че обърка името на ДИО си е голяма обида. Вземи се стегни и спри наистина, спри да пишеш глупости. Ти повтаряш само едно нещо чалгата е върхът, вие сте гадни метъли дето миришете и не разбирате от музика ами само от грачене и джангър (да ти кажа аз слушам метъл и си ми е супер, даже се успокоявам с тази музика като се изнервя на некви перхидролени кифли като тебе дето бълват глупости на поразия). Не съм фенка на рамщайн, но пак ше ти го кажа все пак правят музика за разлика от фолк гърлите дето само показват новите си придобивки от посещенията при пластичния хирург. Излагаш се, смешна си и си тъпа ОВЦА!!!
цитирай
126. анонимен - :)
06.08.2010 23:07
Уважаема госпожице, моля Ви да поставяте главни букви в началото на всяко изречение, както и когато пишете имена.

Ваш фен!
цитирай
127. анонимен - Ро
07.08.2010 00:11
Аз смятам и тук да те попитам, защото в другата тема са доста коментарите :)
Sharon, darling, колко пари печелиш от блога си? Или поради някаква друга причина пишеш? Питам понеже видях, че и с Аксел Роуз си запозната. Не ми казвай "имах бивше гадже металист бла бла";) Нормална чалгаджийка си няма на идея кой е Аксел Роуз и дали е културен или не. Съседките ми 21 години не можаха да запомнят как точно се казва, нищо че и те като госпожата хирург са с прилични професии и се водят начетени. Радвам се да прочета такава гледна точка. Няма да коментирам и да ти доказвам каквото и да било, виждам че се забавляваш достатъчно :) Хайде отново със здаве ;)
цитирай
128. анонимен - http://www. 24chasa. bg/Article. ...
12.08.2010 11:52
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=569523
цитирай
129. анонимен - Мегии (пиша името си тук, защото виждам, че авторката предпочита хората да не са анонимни)
14.08.2010 02:26
Така...здравей Шарън! Всъщност знаеш ли, че името ти съвпада с това на една моя много любима певица Sharon den Adel от групата Within Temptation? Та както и да е...Относно това, което казваш "Дио за мен не е звезда", то не зависи от теб дали той е звезда или не е. Има разлика между това, че не си му фен и това дали той е звезда. И аз например не харесвам Лепа Брена, ама тя е звезда нали? Имам един съвет към теб...Не бъди толкова ограничена. Видяло се е, че не си тъпа, просто си много ограничена. Вкопчила си се в чалгата иии не признаваш друго. Кажеш нещо и то задължително е така. Просто понякога поглеждай нещата и от друга страна. Вярвяй ми ще ти помогне занапред. Аз например съм израстнала със рока и метъла. Нямаш си на представа колко обичам тази музика! Но не се ограничавам само с нея. Дори има чалга песни, които харесвам, макар и малко. Не е като да си ги пускам вкъщи всеки ден, но ако ги пуснат на купон не възразявам. И за да видиш, че не говоря празни приказки това са песните: Преслава - Лъжа е ; Илиян - Йо йо (хах тая песен става за танцуване) ; Галена - Утешителна награда...А за метълите, които може би ще скочат против мен искам да кажа, че не съм направила нищо лошо като съм чула няколко чалга песни. Много бих се радвала, ако чуеш три мои много любими песни (не съм чула някой досега да е умрял, заради това,че е слушал метъл) Dream Theater - Space dye vest ; Metallica - Turn the page ; Manowar - Heart of steel...е това са...искрено се надявам да отговориш на коментара ми, защото доколкото виждам малко избирателно отговаряш (нищо лично).
цитирай
130. teffum - " не съм длъжна да го харесвам и вие не можете да ми го натрапвате!"...
06.09.2010 12:16
....а ние всички сме длъжни да признаем пред теб скритата си любов по скъпия ти поп фолк...
цитирай
131. sharon - Не знам дали трябва да си хабя дум...
20.09.2010 08:39
Не знам дали трябва да си хабя думите. Мислех, че лошо обяснявам, но сега съм сигурна, че някои хора на никакъв език няма да ме разберат. Според мен не би трябвало да се показват много сред обществото. По-добре е за тях, че трудно се ориентират. Може да се изгубят някъде в незнанието си.
цитирай
132. iskritza - полудяхте ли всички
23.11.2010 09:00
на снимката е Виктория Силвстед - модел на бельо, беше в BG за снимките на календар на соковете ВВВ, беше на гости при Слави - той близа сметана от коляното й
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sharon
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 605018
Постинги: 19
Коментари: 1569
Гласове: 2573
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031