Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2010 13:23 - Вулкан от чувства
Автор: sharon Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 59321 Коментари: 140 Гласове:
57


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Доста се колебаех  коя песен да пусна и накрая се спрях точно на тази, защото е истински вулкан от чувства.
Любов и настроение в огромни количества.
Аз лично не мога да остана равнодушна, докато я слушам. Надявам се и вие!


  
 Камелия - Усещам те още

Знаеш с кого ми спрягат името,
с много други само не и с твоето.
Знаеш,че не съм като на времето,
всичко знаеш,само не и важното.

Не е важно с кой заспивам,
а това кого сънувам,
аз сънувам само тебе и ръцете ти по мене,
не е важно колко имам,
а това,че теб те нямам,
аз сънувам само тебе и ръцете ти по мене...
обичам те още...усещам те още...
и искам те още близо до мене нощем... /2

Ти не вярваш,но помни ми думите
някой ден отново ще се будя с теб,
няма как да се забравим с времето
в теб и мене всичко си е същото.
 






Тагове:   вулкан,


Гласувай:
62


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rageagainst - Браво, мацка! Трепач сиииии. . . . . . ...
05.09.2010 13:51
Браво, мацка! Трепач сиииии..........
цитирай
2. sharon - rageagainst
05.09.2010 14:00
Не. Камелия е трепач!
цитирай
3. анонимен - Пфу...
05.09.2010 14:00
отивам да повърна - егати бездарната гнусотия - как го слушате това???
цитирай
4. sharon - 3
05.09.2010 14:01
Съмнявам се да имаш по-добра идея.
цитирай
5. анонимен - Браво миличка
05.09.2010 14:01
Ти си номер 1. Даже и третия пол подлуди.;)
цитирай
6. sedrun - Доста ефектно изпълнение. Добър ...
05.09.2010 14:10
Доста ефектно изпълнение. Добър подбор.
цитирай
7. sharon - turbofolk
05.09.2010 14:20
Хубав ник си имаш. От далече личи, че разбираш от музика.
цитирай
8. sharon - sedrun
05.09.2010 14:22
Повечето изпълнения на Камелия са ефектни, а това като че ли надминава останалите.
цитирай
9. анонимен - sharon
05.09.2010 14:26
Не се сещаш кой съм - grobarq съм, просто си смених ника

П.П - И новата песен на Камелея - Изпий ме цялата, също е супер
цитирай
10. lionheart - Много силен текст. Друг дали би и...
05.09.2010 14:37
Много силен текст. Друг дали би изпълнил песента толкова добре? Камелия е прекалено пеpфектна, за да я догони някой.
цитирай
11. sharon - turbofolk
05.09.2010 15:12
Няма значение как се казваш. Важното е, че винаги оценяваш добрата музика. Общо взето харесвам всички песни на Камелия, но тази ми е една от най-любимите. С такова чувство пее, че направо е нереална. Рядко може да се намери толкова качествена певица.
цитирай
12. sharon - lionheart
05.09.2010 15:13
Прав си. Дори най-големите й зложелатели не могат да кажат нищо лошо за нея, без да излъжат.
цитирай
13. koker74 - Наистина е вулкан от чувства.
05.09.2010 16:25
Наистина е вулкан от чувства.
цитирай
14. kakotako - Скъпа Шарън
05.09.2010 17:00
Великолепен постинг, както винаги! Предполагам знаеш, че Камелия е голяма фенка на Лепа Брена? Последния ми пост съдържа биографията на югофолк тигрицата.
цитирай
15. анонимен - ценител
05.09.2010 17:26
Брилянтно изпълнение! Само поп-фолка може да роди такова.
цитирай
16. анонимен - anonimen
05.09.2010 17:30
ebati kurvata samo hui6ta moje diga adi i moq de
цитирай
17. kakotako - 16. анонимен
05.09.2010 17:39
Дръж се по-възпитано, момче. Тук има и дами. Нали няма нужда да ти обяснявам какво е културата?
цитирай
18. анонимен - Ако си тази от снимката, ти давам ...
05.09.2010 17:46
Ако си тази от снимката, ти давам веднага 500 кинта да ми изпееш гола нещо на Преслава. И още хилядарка, да ми го пееш на ушенце и на микрофон до полунощ.
цитирай
19. анонимен - п. п. дай адрес да ти пратя такси.
05.09.2010 17:47
п.п. дай адрес да ти пратя такси.
цитирай
20. sharon - koker74
05.09.2010 18:08
Благодаря за одобрението! Винаги се радвам, когато видя, че все още има ценители на най-качествената музика.
цитирай
21. sharon - kakotako
05.09.2010 18:10
О, това наистина е ценно. На Балканите малко хора са толкова популярни.
цитирай
22. sharon - Брилянтно изпълнение! Само поп...
05.09.2010 18:11
анонимен написа:
Брилянтно изпълнение! Само поп-фолка може да роди такова.

Напълно съм съгласна с теб. Някой ден и бавно загряващите ще го осъзнаят.
цитирай
23. sharon - 16. анонимен
05.09.2010 18:11
Простак!
цитирай
24. sharon - 17. kakotako
05.09.2010 18:13
Остави го! Такива хора никога не признават, че сме по-напред от тях в културното развитие.
цитирай
25. opj - Да повърнем заедно!
05.09.2010 18:15
анонимен написа:
отивам да повърна - егати бездарната гнусотия - как го слушате това???


Избери си - мивката или тоалетната.
цитирай
26. sharon - 18/19. анонимен
05.09.2010 18:15
Ти за каква ме мислиш бе? Да не намекваш оная глупост, че всички чалгаджийки са курви? Изобщо не е така. И на теб ти препоръчвам да се научиш на култура.
цитирай
27. sharon - opj
05.09.2010 18:16
И да изчистите после, а не както сте свикнали вкъщи след поредното пиянство, комбинирано с наркотици!
цитирай
28. анонимен - 26. sharon
05.09.2010 18:27
Не, не те мисля за курва и точно заради това ти предлагам пари. Ако взимаш повече, казвай, ще се споразумеем някак.
цитирай
29. opj - ОК
05.09.2010 18:32
sharon написа:
И да изчистите после, а не както сте свикнали вкъщи след поредното пиянство, комбинирано с наркотици!


Sir! Yes" Sir!

Между другото всички хора които слушат поп-фолк мислят, че хората които слушат тежка музика са алкохолици и наркомани. Защо тогава ние нямаме правото да мислим, че хората които слушат фолк са шофьори и проститутки? Или не живеем в свободна държава :)

Без злоба ... ей тъй да си кажа :)
цитирай
30. анонимен - Защо тогава ние нямаме правото да ...
05.09.2010 18:40
opj написа:
Защо тогава ние нямаме правото да мислим, че хората които слушат фолк са шофьори и проститутки?



Не е точно така, има и такива, които са си просто тъпи, независимо от другото.
цитирай
31. rageagainst - Ха-ха! По-тъпи от анонимните ме...
05.09.2010 18:45
Ха-ха! По-тъпи от анонимните метълисти няма. Говнари!
цитирай
32. анонимен - Ха-ха! По-тъпи от анонимните ме...
05.09.2010 18:46
rageagainst написа:
Ха-ха! По-тъпи от анонимните метълисти няма. Говнари!


Майка ти не мисли точно така. :)
цитирай
33. rageagainst - 32. анонимен
05.09.2010 18:52
Нямаше нужда веднага да ми доказваш, че си най-тъпото парче на земята.
Имаш мозъчна операция, нали? Нелечимо е. Съжалявам!
цитирай
34. opj - Всички мразят всички
05.09.2010 18:59
Май всички мразят всички, а? Айде със здраве! :)
цитирай
35. анонимен - 33. rageagainst
05.09.2010 19:01
Е, не всеки може да се роди умен като тебе, на някои им се налага да им се отстрани малко мозък, за да те настигнат.
цитирай
36. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.09.2010 19:10
rageagainst написа:
Ха-ха! По-тъпи от анонимните метълисти няма. Говнари!

Има. Неанонимни фенове на чалгата.
цитирай
37. rageagainst - 35. анонимен
05.09.2010 19:13
Пак не си разбрал. Операцията е била за да ти налеят мозък, но цял тон е потънал в кухото. Някои неща никога не се запълват.
цитирай
38. rageagainst - voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.09.2010 19:14
Ти затова си толкова самотен. Защото си "професор по всичко".
цитирай
39. анонимен - 37. rageagainst
05.09.2010 19:37
При тебе така ли стана, та си го разбрал?
цитирай
40. rageagainst - 39. анонимен
05.09.2010 19:41
Не, но когато отвориха "манерката ти", отвътре зейна такава пропаст, че стана течение като ураган. Щеше да ме завлече в безкрайната празнота, та нямаше как да не разбера.
цитирай
41. sharon - 28. анонимен
05.09.2010 19:44
Въпросът приключи. Да знаеш, че ще те трия!
цитирай
42. sharon - 29. opj
05.09.2010 19:45
Мен малко ли ме обвиняваха? Защо да им оставам длъжна на ония тъпи гъзове?
цитирай
43. анонимен - rageagainst
05.09.2010 19:47
Баце, ако можеше да се видиш отстрани колко си прост, щеше да поискаш да не си се раждал.
цитирай
44. sharon - 30. анонимен
05.09.2010 19:48
Има, има. Винаги ги разпознавам по това, че гласуват от ника си, а после коментират анонимно. Много е достойно, нали?
цитирай
45. sharon - 31. rageagainst
05.09.2010 19:49
Браво, Рейдж! Добре го каза.
цитирай
46. анонимен - Въпросът приключи. Да знаеш, че ще ...
05.09.2010 19:57
sharon написа:
Въпросът приключи. Да знаеш, че ще те трия!


На колко се спряхме - 1500 ли?
цитирай
47. sharon - 34. opj
05.09.2010 19:59
Виж коментарите в предишните ми постинги и кажи дали е нормална такава омраза към попфолка? Изключвам тези, които само се преструват. А другите? Не само че им липсва елементарна култура, но имат нужда и от лекар.
цитирай
48. sharon - 36. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.09.2010 20:01
Ще мирясаш ли, ако и теб те поздравя, както направих с Кръстоносеца?
цитирай
49. rageagainst - 43. анонимен
05.09.2010 20:24
Щом ти си се родил, значи аз имам същото право, само че десеторно. Светът нищо няма да загуби, ако те няма. Защо не се хвърлиш от някой покрив и да приключат мъките ти?
цитирай
50. vmir - Шегуваш се, нали?
05.09.2010 20:37
Просто няма как да е иначе.
цитирай
51. анонимен - 49. rageagainst
05.09.2010 21:07
Едниствената причина да не го направя е, че майка ти много ще страда.
цитирай
52. анонимен - Този път малко анонимни плювалници ...
05.09.2010 21:27
Този път малко анонимни плювалници се отчетоха. Може и да са си разбрали грешката. И най-тъпия в крайна сметка се осъзнава.
цитирай
53. анонимен - !?
05.09.2010 21:31
Представяте ли си, що за модератори си има сайта, щом това чудо е в популярни!!!???
цитирай
54. анонимен - Супер
05.09.2010 21:34
вулгарен текст. Може да бъде наречен - химн на курвите. Не е важно с кой заспивам, не е важно с кой се чукам....ША ПОВЪРНА!
цитирай
55. sharon - 50. vmir
05.09.2010 21:37
Един по-нагоре наистина опита да се шегува, но когато става дума за сериозна музика, рядко се майтапя.
цитирай
56. sharon - Този път малко анонимни плювалници ...
05.09.2010 21:39
анонимен написа:
Този път малко анонимни плювалници се отчетоха. Може и да са си разбрали грешката. И най-тъпия в крайна сметка се осъзнава.

Тъкмо щях да потвърдя и се появиха някакви комплексари-музиковеди.
цитирай
57. sharon - 53. анонимен
05.09.2010 21:40
Яд ли те е, че модераторите разбират от сериозна музика? Ти да не си най-великия ум, че ще решаваш?
цитирай
58. sharon - 54. анонимен
05.09.2010 21:41
Какво толкова странно има? Ти не сънуваш ли друга? Хахаха! Разправяй ги на някой друг.
цитирай
59. анонимен - Да - Вулкан - вулкан от простотия
05.09.2010 21:50
е изригнал тук. Как изведнъж изпъплихте, мазни чалгаджии с тия маанета и тая свинщина - 500 години ни ебаха, а сега им се мазните с чалгата на резаците - за жалост за простотията и диващината лек няма.
В тоя миризлив блог няма да вляза повече!
Вонете си на воля, келеши недоклатени.
цитирай
60. sharon - 59. анонимен
05.09.2010 22:03
И аз се надявам да не идваш повече, но простаци като теб винаги лъжат.
Ако изобщо "турчин" е обидa, ти си точно такъв. Не, ти си много по-далече на изток. Селяндур!
цитирай
61. анонимен - Все още ли има заблудени, че чалгата ...
05.09.2010 22:13
Все още ли има заблудени, че чалгата е българска музика? Курви, маанета, кючек, селяния - това според вас българско ли е? Я попитайте бабите и дядовците си виждали ли са го някъде в България преди 15-20 години. Това ли сте вие - чужденци, живеещи в България? Нещо като евреи и цигани? Ваш избор...
цитирай
62. sharon - 61. анонимен
05.09.2010 22:20
Антибългарино, стига си теглил към чуждоземното. Тук имаме попфолк, който е голям купон, а ти сигурно ще ми говориш за музиката по други континенти. Слушай си кънтри и производните му и не се обаждай там, където говорят интелигентните хора!
цитирай
63. анонимен - 62. sharon
05.09.2010 22:34
И къде видя написано нещо за кънтри, ма, УфцЪ?
цитирай
64. sharon - 63. анонимен
05.09.2010 22:37
Подразбира се. Такива като теб все към умната Америка теглят. Последната ти дума го доказва - не е на български.
цитирай
65. анонимен - 4algarka mrysna !
05.09.2010 22:41
Mrazq 4algata !
цитирай
66. sharon - 65. анонимен
05.09.2010 22:47
Нито пишеш на български, нито се държиш възпитано. Обаче си по-българин от българин, нали? Мисля, че имаш нужда от сапун.
цитирай
67. vmir - 55. sharon,
05.09.2010 22:49
sharon написа:
Един по-нагоре наистина опита да се шегува, но когато става дума за сериозна музика, рядко се майтапя.


Сериозна музика??? Да плющиш гордо като байрак над главите на всички мокрите си сънища наричаш "сериозна музика"? Да наричаш онзи сърбеж на онова хубаво място място и вярата, че именно неналичния Х ще го начеши "вулкан от чувства"? Вярно ли смяташ това за сериозно изкуство, или аз съм сляп за някакъв скрит дълбок смисъл? А може би нямаш нужда от смисъл, защото смисъла е свързан с мислене, което може би намираш за непосилно или неприятно занимание?
цитирай
68. sharon - vmir
05.09.2010 22:58
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?
цитирай
69. анонимен - Шарън, кукувице!
05.09.2010 23:08
Познах те - ти си Мър(ль)ото от люлин - мазното чалгаджийско хюмне с латентни педерастки уклони. Кефи ме да ти следя повърхностните напъни да се правиш на интересен и да дириш внимание. :)
цитирай
70. sharon - 69. анонимен
05.09.2010 23:14
Нали се сещаш, че утре Турбото ще го прочете и заедно ще се посмеем за твоя сметка? Не можеш да ме обидиш по този начин, защото ние двамата много се уважаваме. А ти ще си останеш същия циганин - личи ти по речника.
цитирай
71. vmir - 68. sharon,
05.09.2010 23:22
sharon написа:
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?


Ако можеш да си представиш какви неща бих ти казал и направил насаме, ще излезе, че чалгата е за срамежливци, които се нуждаят от масирано окуражение, каквото на другите не липсва. Да не би това да е смисъла й?
цитирай
72. анонимен - това значи,
05.09.2010 23:27
че vmir го сърби на онова място и си търси чесало в блога. намерил де да търси. проблем си има човекът, не комплекс
цитирай
73. vmir - 72. анонимен - това значи,
05.09.2010 23:47
анонимен написа:
че vmir го сърби на онова място и си търси чесало в блога. намерил де да търси. проблем си има човекът, не комплекс


... и не правя сериозно "изкуство" от сърбежа, ами го си чеша, без да правя от това национален и световен проблем.
цитирай
74. анонимен - Пълно е със селяндури в блогбг, а ...
05.09.2010 23:49
Пълно е със селяндури в блогбг, а тръгнали да говорят за Шарън.
72, какви точно комплекси избиваш? Защо заряза порно сайтовете и дойде тук? Връщай се обратно, че вазелинът по ръцете ти изсъхна!
цитирай
75. анонимен - айде,
06.09.2010 00:02
така се говори в блога, мда

шарън е травестит, всички го знаят. космат
цитирай
76. анонимен - 75
06.09.2010 00:13
Хехе! Знам ви колко сте прости. Както всеки може да се пише за всякакъв, така всеки може да бъде обвинен във всички грехове. А на теб какво удоволствие ти доставя да подхвърляш разни недоказуеми неща, вместо да напишеш интересен материал? Така или иначе нямаш полза от безцелно говорене.
цитирай
77. анонимен - :)
06.09.2010 00:27
Мър(ль)о не може да чете, не може и да пише...
Толкова си жалък, Мър(ль)о - не получаваш ли достатъчно внимание от живущите в Люлин 2 мацки? Няма и да го получиш - с това дебилно поведение си и ще бъдеш ЛУЗЪР!!!
цитирай
78. opj - Мен малко ли ме обвиняваха? Защо да ...
06.09.2010 00:38
sharon написа:
Мен малко ли ме обвиняваха? Защо да им оставам длъжна на ония тъпи гъзове?


Въпреки, че аз мразя чалга и слушам съвсем обратния тип музика, мисля, че в случая ти си си права. Не мисля, че в твоя си пост някой трябва да си излива простотията. Като има такива хора (и аз съм един от тях) просто им изтривай коментарите и толкоз.
цитирай
79. soon - точно така!всеки трябва да има у...
06.09.2010 00:58
точно така!всеки трябва да има уважение към чуждите предпочитания,колкото и противоположни на неговите да са!я се научете на малко толерантност и стига с вашите глупости
цитирай
80. анонимен - 79. soon
06.09.2010 01:13
Браво, най-после едно разумно съвременно мнение! Оставете ни да бъдем каквито сме и да правим каквото ни харесва! Заради вашето тесногръдие не мога да се любя публично с любимото си същество, понеже то е куче. Нека всички се научим на малко толерантност!
цитирай
81. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
06.09.2010 05:14
Вмир, споко, колкото и културен език да държиш, ако не си на нейното мнение, то тогава си груб и невъзпитан. Поверено и доказано.
Шарон спокс, те админите на блога отдавна доказаха, че от нищо не разбират. И да. Текста на песента и любовта са две съвсем различни неща. Правилно ви го каза Вмир, ама при вас интелигентноста се измерва с броя на половите ви актове за вечер. Явно.
И не, никога не съм сънувал друга, когато съм с гаджето си. За разлика от вас, чалгопитеците, не съм лицемер и ако предпочитам друга пред гаджето, просто сменям гаджето. Няма смисъл да я лъжа, че я искам.
И интересно, що не съм съгласен с теб, пък не ме влече Америката /според твоята логика/...
Иначе то, уфцъ, не е българска дума, появи се заедно с чалгата. Нали се сещаш...
Ан80 никога не съм пречил на никой от вас да си слуша скапаната, според мен, музика. Обаче ми втръсна под път и над път да ми надувате тея маанета, без да се съобразявате с моя вкус. Защото, нека не се правим на лицемери, през последните няколко години точно вие, любителите на чалга, сте най- нетолерантните в това отношение. Трябваше, спомням си, да забранят изрично на автобусните шофьори да пускат музика, за да ен надуват главите на всички пътници сутрин. Щот в автобусите, примерно, не сте само вие. Не че и това помогна в дългосрочен план, вие сте си напаст принципно, но това си е истината. После ми говориш за толерантност?? Моля, научи първо значението на думичката, после започни да го прилагаш. Тогава вече може да получиш същото в отговор. Иначе ще си като Шарон, лаеща и плюена, мислеща си че е затапила всички със жалките си напъни да е интересна.
/Вмир мен ма негледай, вече бях обявен за груб и вулгарен. А да- и за самотен. Те, горките, с горната глава не могат да мислят, та се хващат за най- дребното./
цитирай
82. lovemaster - Не разбирам как може да се говори ...
06.09.2010 07:20
Не разбирам как може да се говори така с една дама. Видях доста обиди по неин адрес и тя има пълното право да ги помни. Защо очаквате от нея да забрави? В никакъв случай не е заслужено. Аз също не слушам чалга, но не се държа толкова лошо.
цитирай
83. vmir - 81. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
06.09.2010 07:44
voinyt написа:
Вмир, споко, колкото и културен език да държиш, ако не си на нейното мнение, то тогава си груб и невъзпитан. ....
И не, никога не съм сънувал друга, когато съм с гаджето си. За разлика от вас, чалгопитеците, не съм лицемер и ако предпочитам друга пред гаджето, просто сменям гаджето. Няма смисъл да я лъжа, че я искам. ...
Те, горките, с горната глава не могат да мислят, та се хващат за най- дребното./


Да, това е проблемът и за мен. Наистина не мога да проумея защо напорът на първичните сексуалните желания, вместо да бъде култивиран, трябва да се представя като национален и световен проблем, сякаш (дори в любовта) други проблеми не съществуват. Щяла да бъде в леглото с еди кой си - добре бе, джанъм, какво ме засяга с кого точно ще бъдеш, бъди си с когото искаш, но се домогвай с подходящи дела и мисли (особено пред публика, че гледат и деца), а не със заплахи докато те чука друг, че ми се преобръща стомаха от подобни представи за "любовта"...
Поздрави!
цитирай
84. sharon - Не ти ли прави впечатление, че и ти ...
06.09.2010 07:54
vmir написа:
sharon написа:
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?


Ако можеш да си представиш какви неща бих ти казал и направил насаме, ще излезе, че чалгата е за срамежливци, които се нуждаят от масирано окуражение, каквото на другите не липсва. Да не би това да е смисъла й?

Предполагам, че има и срамежливи хора, слушащи чалга, но скоро ще се отракат. От тази музика задръжките падат и това е много хубаво. Нали си съгласен?
цитирай
85. sharon - че vmir го сърби на онова място и си ...
06.09.2010 07:55
анонимен написа:
че vmir го сърби на онова място и си търси чесало в блога. намерил де да търси. проблем си има човекът, не комплекс

Мен можеш да обиждаш, но не и гостите ми. Разбра ли бе, смотаняк7
цитирай
86. sharon - че vmir го сърби на онова място и си ...
06.09.2010 07:56
vmir написа:
анонимен написа:
че vmir го сърби на онова място и си търси чесало в блога. намерил де да търси. проблем си има човекът, не комплекс


... и не правя сериозно "изкуство" от сърбежа, ами го си чеша, без да правя от това национален и световен проблем.

Ти да не ме обърка с горния тъпак? Не правя такива неща.
цитирай
87. sharon - до всички комплексари в този сайт
06.09.2010 08:04
Скъсахте се да ме топите на модераторите, че бил просташки текстът. Много добре. Истината обаче остава на моя страна, а вие цял живот ще си бъдете същите жалки душици. Никога няма да се освободите от комплексите и затова държавата затъва. Вие ще потънете с нея, защото все гледате другите, но никога себе си.
цитирай
88. sharon - Пълно е със селяндури в блогбг, а ...
06.09.2010 08:13
анонимен написа:
Пълно е със селяндури в блогбг, а тръгнали да говорят за Шарън.
72, какви точно комплекси избиваш? Защо заряза порно сайтовете и дойде тук? Връщай се обратно, че вазелинът по ръцете ти изсъхна!

Защо му обръщаш внимание на този олигофрен? Какъв човек ще седи посред нощ само за да се заяжда? Разбирам да каже нещо умно /да, включително като мен/, а той само тъпотии ръси. Явно в действителността няма кой да го слуша и е дошъл тук за да покаже колко е прост.
цитирай
89. sharon - Мен малко ли ме обвиняваха? Защо да ...
06.09.2010 08:18
opj написа:
sharon написа:
Мен малко ли ме обвиняваха? Защо да им оставам длъжна на ония тъпи гъзове?


Въпреки, че аз мразя чалга и слушам съвсем обратния тип музика, мисля, че в случая ти си си права. Не мисля, че в твоя си пост някой трябва да си излива простотията. Като има такива хора (и аз съм един от тях) просто им изтривай коментарите и толкоз.

Виждам, че си интелигентен човек. Аз съм свикнала да контактувам предимно с такива. Има ги много и навсякъде, включително по кръчмите, колкото и да не им харесва на разни типове. Повече са, отколкото на някой просташки метъл или рап концерт, където освен да се блъскат, нищо друго не правят.
цитирай
90. vmir - 84. sharon,
06.09.2010 08:21
sharon написа:
vmir написа:
sharon написа:
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?


Ако можеш да си представиш какви неща бих ти казал и направил насаме, ще излезе, че чалгата е за срамежливци, които се нуждаят от масирано окуражение, каквото на другите не липсва. Да не би това да е смисъла й?

Предполагам, че има и срамежливи хора, слушащи чалга, но скоро ще се отракат. От тази музика задръжките падат и това е много хубаво. Нали си съгласен?


Отракат? Трудно ми е да си го представя, сякаш друг проблем не съществува, освен да вкараш някого в леглото. Но това води до настоящия проблем - да те чука един, а ти да ревеш за друг. И ако това е отракването, по - добре да не съм отракан.
цитирай
91. vmir - 85. sharon - че vmir го сърби на онова място и си ...
06.09.2010 08:25
sharon написа:
анонимен написа:
че vmir го сърби на онова място и си търси чесало в блога. намерил де да търси. проблем си има човекът, не комплекс

Мен можеш да обиждаш, но не и гостите ми. Разбра ли бе, смотаняк7


Смотаняк?
Това е интересно определение. Не помня друг да ме е наричал така. Не знам какво точно означава, за да преценя дали да ти благодаря, но в себе си съм доволен, че съм се сдобил с нов ориентир.
цитирай
92. sharon - 91. vmir
06.09.2010 08:34
Смотаняк е анонимният. Защо да го казвам по твой адрес? Как така реши, че говоря за теб? Според мен бях достатъчно ясна.
цитирай
93. sharon - Не ти ли прави впечатление, че и ти ...
06.09.2010 08:45
vmir написа:
sharon написа:
vmir написа:
sharon написа:
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?


Ако можеш да си представиш какви неща бих ти казал и направил насаме, ще излезе, че чалгата е за срамежливци, които се нуждаят от масирано окуражение, каквото на другите не липсва. Да не би това да е смисъла й?

Предполагам, че има и срамежливи хора, слушащи чалга, но скоро ще се отракат. От тази музика задръжките падат и това е много хубаво. Нали си съгласен?


Отракат? Трудно ми е да си го представя, сякаш друг проблем не съществува, освен да вкараш някого в леглото. Но това води до настоящия проблем - да те чука един, а ти да ревеш за друг. И ако това е отракването, по - добре да не съм отракан.

Не става дума само за леглото. Отракването има много измерения. Никой не казва, че ако си с един, задължително трябва да мислиш за друг. Но това е често срещано, нали? Знам го не само от личен опит, но и от споделянето на приятелки.
цитирай
94. sharon - точно така!всеки трябва да има у...
06.09.2010 08:54
soon написа:
точно така!всеки трябва да има уважение към чуждите предпочитания,колкото и противоположни на неговите да са!я се научете на малко толерантност и стига с вашите глупости

Много правилно. Дали ще те разберат? Аз все им го повтарям, но те искат да слушам тяхната музика. Хаха! Няма да стане.
цитирай
95. sharon - Браво, най-после едно разумно с...
06.09.2010 08:56
анонимен написа:
Браво, най-после едно разумно съвременно мнение! Оставете ни да бъдем каквито сме и да правим каквото ни харесва! Заради вашето тесногръдие не мога да се любя публично с любимото си същество, понеже то е куче. Нека всички се научим на малко толерантност!

Извратеняк! Не закачай горкото куче!
цитирай
96. vmir - 92. sharon,
06.09.2010 08:59
sharon написа:
Смотаняк е анонимният. Защо да го казвам по твой адрес? Как така реши, че говоря за теб? Според мен бях достатъчно ясна.


Права си, грешката е моя, съжалявам.
цитирай
97. vmir - 93. sharon,
06.09.2010 09:06
sharon написа:
vmir написа:
sharon написа:
vmir написа:
sharon написа:
Не ти ли прави впечатление, че и ти използваш подобни изрази? Дори бих казала, че текстът на песента е доста по-цензуриран от този на коментара ти. Там се споменават само "ръцете ти по мене", а при теб има дори "сърбеж на онова място". Какво ще стане, ако аз изрека подобно нещо?


Ако можеш да си представиш какви неща бих ти казал и направил насаме, ще излезе, че чалгата е за срамежливци, които се нуждаят от масирано окуражение, каквото на другите не липсва. Да не би това да е смисъла й?

Предполагам, че има и срамежливи хора, слушащи чалга, но скоро ще се отракат. От тази музика задръжките падат и това е много хубаво. Нали си съгласен?


Отракат? Трудно ми е да си го представя, сякаш друг проблем не съществува, освен да вкараш някого в леглото. Но това води до настоящия проблем - да те чука един, а ти да ревеш за друг. И ако това е отракването, по - добре да не съм отракан.

Не става дума само за леглото. Отракването има много измерения. Никой не казва, че ако си с един, задължително трябва да мислиш за друг. Но това е често срещано, нали? Знам го не само от личен опит, но и от споделянето на приятелки.


Срещано е, да. И на мен ми се е случвало, но се боря с това в себе си, не парадирам с него, не бих го и възпявал за нищо на света, защото за мен то е белег на подивяване, не на окултуряване. Интимността трябва да се преживее пълноценно с цялото себеотдаване и зачитане на този, с когото си в момента. За да няма след това жалки за гледане и понасяне панаирджийски раздели.
цитирай
98. sharon - 81. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
06.09.2010 09:23
Как можа да го кажеш? Защо обръщаш фактите? Малко ли обиди изядох, че ги отричаш? Колкото и да повтарям, че трябва толерантност, ти все ще твърдиш, че аз налагам мнението си.
Пак намесваш секса. Не мислиш ли за нещо друго? Камелия пее за изпепеляващи чувства. Пожелавам ти някой ден да ги изпиташ, пък няма нужда да ми благодариш. Като начало можеш да допуснеш, че съществуват, нищо че още не си ги усетил.
Не знам какво значи "уфцъ". Все вие я употребявате, следователно много добре познавате значението й.
цитирай
99. sharon - 82. lovemaster
06.09.2010 09:34
Някои хора трудно разбират и най-простите истини. Вари го, печи го, то си знае същото.
цитирай
100. анонимен - Браво, най-после едно разумно с...
06.09.2010 09:52
sharon написа:
анонимен написа:
Браво, най-после едно разумно съвременно мнение! Оставете ни да бъдем каквито сме и да правим каквото ни харесва! Заради вашето тесногръдие не мога да се любя публично с любимото си същество, понеже то е куче. Нека всички се научим на малко толерантност!

Извратеняк! Не закачай горкото куче!


Кучка! Не се гаври с българската музика и не случай циганските ритми, познати като "чалга"!
цитирай
101. анонимен - Ето поредното доказателство, че ...
06.09.2010 09:57
Ето поредното доказателство, че чалгопитеците са вредни за обществото. Чалгопитеците ни призовават да сме толерантни към перверзиите им, наричани за по-кратко "чалга", а когато някой друг иска на същата база толерантност към неговите перверзии, му се нахвърлят с "Извратеняк".
Трудно е да се осъзнае колко огромен е основният ви проблем, нали, празни душици чалгирани...
цитирай
102. анонимен - Мале колко селяндури са се събрали в ...
06.09.2010 09:58
Мале колко селяндури са се събрали в тоя блог! Не разбират от музика и обноски. Такива като теб, номер 100, са направо за циганската махала. Оттам си, нали?
цитирай
103. kakotako - Учудващо е, че толкова хора се ко...
06.09.2010 10:06
Учудващо е, че толкова хора се комплексират от чалгаджиите. Това си е признание за качеството на музиката.
цитирай
104. анонимен - Мале колко селяндури са се събрали в ...
06.09.2010 10:12
анонимен написа:
Мале колко селяндури са се събрали в тоя блог! Не разбират от музика и обноски. Такива като теб, номер 100, са направо за циганската махала. Оттам си, нали?


О, малоумие, малоумие, защо ли не беше болест по кютуците...
цитирай
105. анонимен - Учудващо е, че толкова хора се ко...
06.09.2010 10:13
kakotako написа:
Учудващо е, че толкова хора се комплексират от чалгаджиите. Това си е признание за качеството на музиката.



Почти толкова хора "се комплексират" от педерасите. Това си е признание за качествата на педераслъка.
цитирай
106. kakotako - Виждам поредните доказателства за ...
06.09.2010 10:25
Виждам поредните доказателства за най-висша култура. Хора, мога само да ви съжалявам! Сигурен съм, че през живота си не сте прочели дори една книга. Личи, че образованието ви е на доста ниско ниво.
цитирай
107. анонимен - Не само от чалгата и гейовете &qu...
06.09.2010 10:27
Не само от чалгата и гейовете "се комплексираме". "Комплексираме се" още и от застроителите и замърсителите на природата, от религиозните фанатици, от паразитиращите на социални помощи и детски надбавки, от пишещите на български с маймуница, от задоволяващите сексуалния си нагон с животни, от корумпираните лекари и съдии и т.н. и т.н. - имаме толкова много комплекси от всички ви, че едва когато успеем да се справим с тях, ще заживеем в онази България, за която националните ни герои и умове са мечтали.
цитирай
108. kakotako - 107
06.09.2010 10:31
Какво знаеш ти за националните герои? Бас ловя, че си някой скучаещ двойкаджия и слушаш англоезични глупости!
цитирай
109. анонимен - Виждам поредните доказателства за ...
06.09.2010 10:32
kakotako написа:
Виждам поредните доказателства за най-висша култура. Хора, мога само да ви съжалявам! Сигурен съм, че през живота си не сте прочели дори една книга. Личи, че образованието ви е на доста ниско ниво.


Браво, започнал си да четеш книжки. Сега може да започнеш и да се опитваш да мислиш какво точно пише в книжките. Ако не ти се получава, не се отчайвай - Лепа Брена, Неда Украден, Весна, Драгана, Петкана, Курвалана и другите ще те научат какво да правиш.
цитирай
110. анонимен - Какво знаеш ти за националните г...
06.09.2010 10:33
kakotako написа:
Какво знаеш ти за националните герои? Бас ловя, че си някой скучаещ двойкаджия и слушаш англоезични глупости!


Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже...
цитирай
111. kakotako - 109 и 110
06.09.2010 10:38
109 - Чуй се само какъв език държиш! Така говорят само циганите. Не пипай сръбските светини, защото няма да ти стигне дъха да им изречеш имената!

110 - И ти ли го забеляза?
цитирай
112. анонимен - Хахахаха, сръбските светини са на ...
06.09.2010 10:45
Хахахаха, сръбските светини са на особена почит сред чалгопитеците. Но няма нищо лошо в това, ние сме братски народи. Както казва народът, сестри са майка България и вашата мама сръбска.
цитирай
113. анонимен - Пфуй, каква гнусна анонимна паплач ...
06.09.2010 10:54
Пфуй, каква гнусна анонимна паплач се е навъдила тук!
цитирай
114. анонимен - не си струва да се спори с чалгари.
06.09.2010 10:58
те са на друго ниво, не слизайте при тях.)истинското изкуство се създава, за да ПРЕЧИСТВА и облагородява човешката душа.
цитирай
115. анонимен - 114. анонимен
06.09.2010 11:01
Няма как да не слизаме при тях - все пак изначално заедно сме слезнали в материята, за да я одухотворяваме, няма как да ги оставаме да дърпат всичко обратно надолу и да провалят усилията ни.
цитирай
116. kakotako - Вие нормални ли сте? Защо ли питам, ...
06.09.2010 11:07
Вие нормални ли сте? Защо ли питам, след като е очевидно. Дори имената си не пишете, а говорите. На гол тумбак чифте пищови извадили. Дори в интернет се криете зад анонимност. Представям си колко сте куражлии в действителност. Мишоци!
цитирай
117. анонимен - 116. kakotako
06.09.2010 11:15
Чалгопитече, няма анонимност в тоя свят, всичко се знае. И всички имаме по много имена. Ама Драгана не пее за такива неща, нали?
цитирай
118. kakotako - 117
06.09.2010 11:17
Драгана е прекалено високо за да говориш за нея. Стой си в ниското и си вервай, че си голям акълия!
цитирай
119. анонимен - Високо, ниско. . . Всичко зависи от ...
06.09.2010 11:56
Високо, ниско... Всичко зависи от това колко си пораснал. Аз Драгани около себе си не виждам. Не виждам и други бактерии, ама щом казваш, че са прекалено високо...
цитирай
120. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
06.09.2010 12:24
sharon написа:

Пак намесваш секса. Не мислиш ли за нещо друго? Камелия пее за изпепеляващи чувства. Пожелавам ти някой ден да ги изпиташ, пък няма нужда да ми благодариш. Като начало можеш да допуснеш, че съществуват, нищо че още не си ги усетил.
.

Ъ? За какво пеела? Пее за секс, не за чувства. То изпепеляващите чувства не включват просто желанието "някой ден отново ще се будя с теб" или "аз сънувам само тебе и ръцете ти по мене..." Туй си е чиста проба покана и желание за секс.
Апропо в българският език няма дума "мене". Думата е "мен".
Какотако светини са, да, основно за циганите.
Обаче в другият пост като стана проблем с Дио /който е икона за нас/, не говореше така ми се струва. Пак ревеше кат наранен нерез колко велика е Лепа Бена и сие.
цитирай
121. анонимен - Самотен
06.09.2010 12:29
Ставаш все по брутален. Да не кажеш, че не си обиждал.
цитирай
122. анонимен - Самотният имал гадже. Това е най...
06.09.2010 13:02
Самотният имал гадже. Това е най-големият виц.
цитирай
123. анонимен - Мър(ль)о не може да чете, не може и да ...
06.09.2010 13:12
анонимен написа:
Мър(ль)о не може да чете, не може и да пише...
Толкова си жалък, Мър(ль)о - не получаваш ли достатъчно внимание от живущите в Люлин 2 мацки? Няма и да го получиш - с това дебилно поведение си и ще бъдеш ЛУЗЪР!!!


Хей Глупаче, явно сънуваш кошмари с мен, щом само за мен говориш. Не съм Шарън, а това че ми обръщат внимание мацките от София до Бургас и обратно и не само в Люлин изобщо не ме касае.
И знаеш ли какво е ЛУЗР?
цитирай
124. анонимен - Виждам че големите музикални пуритани
06.09.2010 13:16
и анонимни експерти се изказват пак против Шарън.
Разбирам че ви е тежко но го приемете, не можете да спрете чалгата. Колкото и протести да правите в тъпия Фейсбук, колкото и профили за да станете над 3000 души, не може да спрете хората да слушат това.
Чалгата я има и ще я има.
И не се слуша от простаци и курви както казвате, а и от доста образовани хора.
Продължавайте да плюете, но първо си избършете прастите преди да посочите нашите петна!
Лек ви ден!
цитирай
125. анонимен - Кой ги знае дали и те не слушат тайно, ...
06.09.2010 13:20
Кой ги знае дали и те не слушат тайно, ама се правят. Но и да не слушат пак не са прави.
цитирай
126. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
06.09.2010 13:39
125 не слушаме, представи си. Какво казах по- горе- не сме лицемери, каквито са много от вас. /Всъщност говоря за себе си, ч гледам в коментарите тук и в предишни постинги някои подлизурковци, които се взимат за важни...ама то друга тема. Явно хареват циците на Шарон /кой ли не харесва цици//.
Ай чуйте едно нормално парче, в което също се говори за секс /вие любов му викате де/, но е с нива над това, което вие слушате.
Ан121- ами то бях и културен, но ме набедиха, че обиждам. Нека, барем, има за какво. Да не говорим, че бях набеден за алкохолик и наркоман, щот слушам дадена музика и явно не съм съгласен със Шарон.
Ан122- има и по големи вицове. Като например, че чалгата е музика. Ама как да е.
цитирай
127. анонимен - Съжалявам, че нямам профил, но щом ...
06.09.2010 13:56
Съжалявам, че нямам профил, но щом може, ще изразя възхищението си анонимно.
Тази песен е издържана от всякъде. Мелодия, текст, изпълнение. Просто няма слабо място. Не разбирам какво още искат критикуващите?
цитирай
128. tutankhamon661 - 128. анонимен
07.09.2010 11:08
Добре, ЦЪРНЬО, познах те! По-нагоре видях и една кифла, която беснее, че обръщам внимание на сладурани като Sharon, а не влизам в нейния блог. Cамо че тук коментира анонимно. Като не можеш да измислиш свестен постинг, естествено, че ще оцeняваш другите. На твое място изобщо нямаше да влизам тук, но ти си знаеш. Всеки има правото да бъде глупав!
цитирай
129. rageagainst - Едниствената причина да не го на...
07.09.2010 13:12
анонимен написа:
Едниствената причина да не го направя е, че майка ти много ще страда.

Освен майки друго знаеш ли да споменаваш? Виждаш ли колко си прост? Дръпни малко хероинец и трай!
цитирай
130. rageagainst - 131. анонимен
07.09.2010 15:03
Ти определено си идиот! Това, че са те отхвърлили, не значи, че имаш прaво да обиждаш. Ако сериозно вярваше в тези глупости, нямаше изобщо да коментираш тук. Какво очакваш? В блогбг трудно ще забиеш гадже. Търси някъде другаде вместо да цапаш чуждите блогове.
цитирай
131. анонимен - до глупака 132
07.09.2010 17:39
rageagainst - май ти си недоклатения и се мазниш на тая турбо пача. Осъзнаваш ли колко си смотан и тъп?
цитирай
132. rageagainst - 133. анонимен
07.09.2010 17:52
До кретена Рустам - нямаш ли уроци за преподаване? Преди това вземи да ги научиш, че си забравил дори името си. За останалото кво да говорим - пълна скръб.
цитирай
133. анонимен - до турбо тъпака 134
07.09.2010 18:23
понеже е ясно, че си някакво мучащо и жалко чалгопитекче искам да те информирам, че не съм Рустам. Очевидно е, че си ощетен откъм мозък, но явно всичките чалгари сте такива - тъпанари, илитерати и недоклатени пубери, проститутки и комплексари, избиващи си жалките комплекси с превъзнасянето на разни турски маанета с плоски и дебилни текстчета. Разбира се, не очаквам някога да се вразумите, ама поне си слушайте помиите без да се репчите. Впрочем - надникнах в "блога" ти и се уверих, че наистина си жалък, прост и недоклатен. Успех с курветината шарон. Лика прилика сте си.
цитирай
134. анонимен - А ето и продължението на песничката
10.09.2010 12:28
Не знам с кого си легнах снощи
ала не беше ти, макар, че исках още
Сънувах теб и твоите ръце
въпреки, че друг опипваше ме от сърце.

Не е важно, че не си до мен
защото все ще те намеря някой ден.
И не е толкоз важно, че си тъй далеч
все за теб ще мисля - за туй иде реч.

Вярвам, че ще се събудя някой ден
Щом почувствам и усетя, че си в мен
Това е любовта - изживяване могъщо.
Дали съм с теб или със друг - едно и също!
цитирай
135. amsterdamage - Rageagainst, батенце...
16.09.2010 13:50
дали в тебе не вирее оная прекрасна сексуална диверсийска и да се дървиш като те обиждат?
цитирай
136. sharon - Браво, най-после едно разумно с...
20.09.2010 08:21
анонимен написа:
sharon написа:
анонимен написа:
Браво, най-после едно разумно съвременно мнение! Оставете ни да бъдем каквито сме и да правим каквото ни харесва! Заради вашето тесногръдие не мога да се любя публично с любимото си същество, понеже то е куче. Нека всички се научим на малко толерантност!

Извратеняк! Не закачай горкото куче!


Кучка! Не се гаври с българската музика и не случай циганските ритми, познати като "чалга"!

Много си културен. И такъв като теб ще ми държи сметка? Няма да стане. Прекалено си кух.
цитирай
137. sharon - Ето поредното доказателство, че ...
20.09.2010 08:29
анонимен написа:
Ето поредното доказателство, че чалгопитеците са вредни за обществото. Чалгопитеците ни призовават да сме толерантни към перверзиите им, наричани за по-кратко "чалга", а когато някой друг иска на същата база толерантност към неговите перверзии, му се нахвърлят с "Извратеняк".
Трудно е да се осъзнае колко огромен е основният ви проблем, нали, празни душици чалгирани...

Не беше ли ти, който каза, че иска да чука кучето си? Опитваш се да го представиш като майтап, но май не е. И на теб ти хлопа дъската. Знам ви аз вас метълистите!
цитирай
138. sharon - Мале колко селяндури са се събрали в ...
20.09.2010 08:31
анонимен написа:
Мале колко селяндури са се събрали в тоя блог! Не разбират от музика и обноски. Такива като теб, номер 100, са направо за циганската махала. Оттам си, нали?

Сигурно е оттам. Нарече ме "кучка", защото живее сред кучета. С такива и контактува. Обичат вой, а не музика.
цитирай
139. sharon - 103. kakotako
20.09.2010 08:32
А искат да сме комплексари като тях. Представяш ли си?
цитирай
140. sharon - voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
27.09.2010 01:34
Чакай, че започна да ме объркваш с твоето обръщане на фактите! Казвам ти, че много хора ме обидиха и това е самата истина. Ако не вярваш, върни се да погледнеш. Не помня конкретно теб да съм те обвинила. Обачe ти съвсем сериозно започна да обиждаш с оправданието, че невинен съм те изкарала виновен. С други думи пак аз съм на подсъдимата скамейка. Някои пък ме обвиниха, че слушам попфолк и това им бъркало в здравето - как точно, така и не разбрах. Очаквам някой да каже, че му дишам въздуха в блогбг. Изобщо не бих се учудила.
Постави се на мое място и кажи: ти ще си траеш ли?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sharon
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 605198
Постинги: 19
Коментари: 1569
Гласове: 2573
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031